וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינים שברצלונה תגיע: בית"ר ירושלים ביקשה לדחות את משחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 8:34

נמשכים הניסיונות לסגור עם הקטאלנים את כל הפרטים. בין האפשרויות שנבדקות: שילוב שחקנים מהמגזר, דחיית משחק גביע הטוטו והעתקת המשחק לאצטדיון אחר. קומאן בדק אפשרות לצרף את הבלם הספרדי אלכס פרס

אימון הבכורה של ארווין קומאן כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים עדיין מאמינים כי המשחק עם ברצלונה ב-4 לאוגוסט יתקיים, כאשר במקביל ביקשה הקבוצה לדחות את משחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה שאמור להיערך יום לפני. המועדון עדיין לא קיבל תשובה בנושא, כשאחת האפשרויות היא להקדים את המשחק ל-27 ליולי. ללא קשר, החלטות יתקבלו רק לאחר שיתברר סופית אם המשחק ייערך, כאשר בשלב זה נבדקות מספר חלופות. כרגע נראה כי גם אם הוא יתקיים, המשחק לא ייערך בירושלים.

אגב, כחלק מהרצון לשכנע את הקטאלנים ולמצוא מתווה מתאים, עלתה על הפרק גם האפשרות כי בית"ר ירושלים תחוזק במספר שחקנים מהמגזר הערבי, כאשר המשחק יוגדר תחת הכותרת של דו קיום בישראל. יחד עם זאת, נכון לאתמול, ישנן עדיין דברים לא פתורים אך כל הנוגעים בדבר מקווים כי בתוך יום או יומיים תתקבל בשורה חיובית בנושא, כאשר בקבוצה משהים את מכירת המנויים עד להחלטה.

קומאן בירר פרטים. פרס בזמן הצגתו בלוגרונייס

בצד המקצועי, ארווין קומאן בירר בימים האחרונים פרטים על הבלם הספרדי בן ה-29 אלכס פרס, ששיחק בעונה האחרונה בלוגרונייס מהליגה השנייה בספרד, אך לשחקן הצעה גם ממקסיקו. שחקנים בקבוצה שמעו רחשים על כך שנושא הקיצוץ עשוי לשוב ולעלות על הפרק, אך נראה כי גם אם זה יקרה, הסיכוי ששחקנים יסכימו לקצץ כמעט ולא קיים, אלא אם יהיה מדובר בקיצוץ מינורי של אחוזים בודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully