וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לגנסארי: שטרלינג פנה אליו בשם יואב כץ

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 19:39

למרות ההכחשה של הבעלים לפיה המנכ"ל המושעה לא מעורב בענייני המועדון גורמים במולדובה טוענים בתוקף ששטרלינג שוחח עם הקשר והבהיר לו שהוא פונה אליו בשם הבעלים. סמדיה עשוי לצאת למחנה האימונים

אוהדי הפועל חיפה מפגינים נגד עינת קליש/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מנכ"ל הפועל חיפה המושעה אורן שטרלינג נכח אתמול (שני) במשחק האימון ונפגש עם הבעלים של הקבוצה יואב כץ עם נחיתתו בארץ, אלא שאמש בתוכנית הספורט של רדיו 103 טען כץ בתוקף ששטרלינג לא מעורב בענייני המועדון ושהוא נכח במגרש רק כחלק מהחפיפה לרובי רגב. למרות ההכחשה הנמרצת של כץ לוואלה! ספורט נודע ששטרלינג פנה לשחקנה לשעבר של הקבוצה ראדו גנסארי והציע לו להתחיל במשא ומתן על האפשרות שיחזור לקבוצה וכל זאת כשהוא מצהיר בפני הקשר שהפנייה נעשית לבקשת הבעלים יואב כץ.

גנסארי בשלב זה עדיין לא חוזר לחיפה אך עצם הפנייה של שטרלינג מחזקת את הטענות של מקורבים למועדון לפיהן למרות ההשעיה שטרלינג מעורב ביותר בענייני היום יום במועדון ועוסק בהם. יצויין כי אין מניעה חוקית ששטרלינג יהיה בפעילות בחיפה אך כץ כאמור הצהיר קבל עם ועדה שהמנכ"ל מושעה עד בירור סופי של התלונה שהוגשה כנגד שטרלינג בטענה לעבירות מיניות. בשלב זה אין החלטה של הפרקליטות בנושא.

דניאל טוויזר שחקן הפועל רעננה. לירון מולדובן
תחנה חדשה? טוויזר/לירון מולדובן

בתוך כך, שחקנה של בני סכנין לשעבר דניאל טוויזר החל להיבחן בהפועל חיפה וינסה להרשים את אלישע לוי והצוות המקצועי. מי שכבר מפגין יכולת טובה הוא עמנואל סמדיה שנבחן גם כן. הקשר מסיירה לאון שיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם והנטייה כעת של הצוות המקצועי היא שהשחקן ייצא למחנה האימונים ושם תתקבל ההחלטה לגביו. סמדיה שיחק גם במשחק האימון אתמול מול הפועל נוף הגליל (0:2) והפגין יכולת טובה.

בן אז'ובל, שכבש גם שער במשחק האימון אתמול, בשלב זה לא בתוכניות ונשאר לשמור על כושר אך גורמים במועדון אמרו שייתכן ובסופו של דבר אם לא יגיעו להסכמות עם עדן בן בסט על הישארותו אז'ובל יצטרף. הבעלים יואב כץ עדיין לא החליט אם להצטרף למחנה האימונים ביחד עם הקבוצה או לשוב לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully