וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה של 4 מיליון יורו? ליאל עבדה המריא לצרפת לקראת מעבר לחו"ל

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 19:56

הכישרון הצעיר עבר בימים האחרונים בדיקות רפואיות בישראל, היעד המתסמן: צרפת או בלגיה. מכבי פ"ת תקבל 4 מיליון יורו עבור 50 אחוז מכרטיסו

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

ליאל עבדה עבר בימים האחרונים בדיקות רפואיות בישראל וטס לצרפת על מנת לנהל משא ומתן על העברתו לחו"ל. במכבי פתח תקוה טוענים שאם תושלם העסקה, יקבלו מעל 4 מיליון יורו עבור מחצית מכרטיסו. יש לציין כי הכישרון הצעיר עבר לאחרונה לשתף פעולה יחד עם סוכן השחקנים דודו דהאן ונראה כי ההצעות מגיעות מבלגיה וצרפת.

עבדה היה קרוב למעבר לדינמו קייב במהלך העונה החולפת, אך המשא ומתן לא צלח. עבור אבי לוזון, זו עשויה תהיה עסקה גדולה שנייה תוך שנתיים, לאחר מכירת מנור סולומון לשחטאר דונייצק תמורת כשישה מיליון יורו. "עד שדברים לא ייחתמו, אנחנו בהמתנה. נתנו את המנדט למי שצריך", אמרו במכבי פתח תקוה.

שחקן מכבי פתח תקוה ליאל עבדה. קובי אליהו
זה מתקרב. עבדה/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה הפכה בשנים האחרונות לבית חרושת להשבחת שחקנים צעירים, כשבראשם כאמור סולומון שנמכר ב-6 מיליון יורו לשחטאר דונייצק. עבדה בן ה-19, שהפך לשחקן הרכב אצל גיא לוזון, כבש בעונה שעברה 12 שערי ליגה ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים בישראל. ביוני האחרון רשם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל, כשעלה מהספסל במהלך ה-1:3 על מונטנגרו במשחק הידידות.

הקבוצה ניצחה היום במשחק אימון 1:3 את אחי נצרת מהלאומית. אוהד ברזילי הנבחן כבש צמד (46 ו-85), מיקו ממן הוסיף בדקה ה-87.

ההרכב פותח: אריק ינקו, מוחמד הינדי, דניאל פלשר, מרכוס דיניז, ינון אליהו, ארד בר, בן רייכרט, ניקו אולסק, דן כדורי, רוי רונן, ג'ימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully