וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מכרה כ-7,000 מנויים. המטרה: להגיע ל-10,000

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 13:07

האדומים מרוצים מקצב המכירה. קלינגר עדיין מקווה שאלטמן ימשיך, אבל בהנהלה הבהירו שכעת אין תקציב להחתים אותו על חוזה חדש

אימון פתיחת העונה של הפועל תל אביב/צילום ועריכה: דני מרון

למרות לחץ גדול מצד אוהדים רבים של הפועל תל אביב שרוצים לראות את עומרי אלטמן ממשיך בקבוצה, במועדון מבהירים שההצעה שקיבל עמדה בעינה עד לשלב בו החל המועדון לצרף שחקנים, וכעת מסגרת התקציב לשחקנים בשכר שלו נסגרה. יחד עם זאת, לאור העובדה שהמאמן ניר קלינגר מאוד רוצה שהקפטן ימשיך, ייתכן שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה בנושא. בינתיים אלטמן מחפש אופציות בחו"ל.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
מחפש אופציות בחו"ל. אלטמן/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב קיימת שביעות רצון מכך שעד עתה נמכרו כבר כ-7,000 מנויים לעונת המשחקים הקרובה, מתוכם 900 מנויים חדשים. במועדון הציבו מטרה של מכירת כ-10,000 מנויים עד תחילת העונה ומשוכנעים שיגיעו ליעד. הכנסות הקבוצה העונה בנויות על מכירת לפחות 8,500 מנויים ובמועדון מעריכים שעונה אטרקטיבית תביא גם למכירת כרטיסים גדולה לאורך העונה.

היועצים המשפטיים של המועדון פועלים מול ההתאחדות לכדורגל ופיפ"א בנוגע לאפשרות שהקבוצה תוכל להשתתף במסגרת אירופית בעונה הבאה, אם תשיג את הכרטיס לשם. במועדון חוזרים וטוענים שלחובות העבר אין קשר להנהלה הנוכחית והדברים נמצאים בדיונים. האדומים בטוחים שבסיום הדיונים החובות יהיו נמוכים בהרבה ולא יחולו על המועדון. בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי מבחינתם, עד שלא יוחלט אחרת, ההוראה מפיפ"א מאוד ברורה והחובות כרגע חלים על המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully