וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הגישה הצעות לשני בלמים זרים לקראת מחנה האימון

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 9:26

בבירה מקווים שאחד מהשניים יגיע למחנה באוסטריה. ג'סי התייעץ עם פלומן, קומאן מרבה לתדרך את הצעירים: "תטפלו בגוף שלכם"

אימון הבכורה של ארווין קומאן כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הגישה הצעות לשני בלמים זרים, בתקווה שאחד מהם יסכם ויצטרף לקבוצה במחנה האימונים באוסטריה. יחד עם זאת, במועדון זהירים ומסבירים ששחקנים רבים מתלבטים אם להגיע לשחק בישראל, לכן עד שהדברים לא יהיו מסוכמים באופן סופי, הצוות המקצועי בודק אופציות נוספות.

הסכום אותו בית"ר הקציבה לשכר לבלם הוא עד 200 אלף דולר, אבל אם יימצא שחקן יוצא דופן, במועדון עשויים להסכים להגדיל במעט את השכר. סכום דומה יוקצב לחלוץ זר, כאשר שאר השחקנים שיצורפו יהיו בעלויות נמוכות יותר. בין היתר מדובר בנבחנים שייצאו עם הקבוצה למחנה האימון.

אדווין ג'סי במדי דאלאס. Matthew Visinsky, GettyImages
יגיע היישר לאוסטריה. ג'סי/GettyImages, Matthew Visinsky

מי שצפוי להגיע ישירות למחנה האימונים הוא אדווין ג'סי, שנמצא כרגע באמסטרדם, שם הוא מתגורר. אגב, ג'סי שיחק בתחילת העונה החולפת בסמסונספור הטורקית, ביחד עם אקס בית"ר פרדי פלומן. בינואר שניהם הושאלו, ההולנדי לבולוספור והצרפתי לווסטרלו הבלגית. לפני שסיכם בבית"ר, ג'סי אף התייעץ עם פלומן.

חלאופילו פלייטר שוהה עם נבחרת סורינאם שתפתח מחר את הופעותיה בגולד קאפ עם משחק נגד ג'מייקה. שלב הבתים יסתיים ב-21 ביולי ואם סורינאם תעפיל לשלבי הנוק אאוט, החזרה שלו תתאחר.

בשל העובדה שישנם לא מעט שחקנים צעירים בבית"ר ירושלים, מרבה ארווין קומאן בשיחות והערות בנוגע לדברים בסיסיים הקשורים למקצוענות. באימון אתמול אסף המאמן את השחקנים ואמר להם: "אני רוצה שתטפלו בגוף שלכם כמו שצריך. חלק עושים את זה וחלק לא, אני מדבר על לדעת לשים קרח כשצריך, לנוח, לשמור על הגוף, לטפל בו, לעשות מתיחות עד הסוף. זה כלי העבודה שלכם, בלעדיו אין לכם עם מה לעלות לדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully