וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מרוצה מההשתלבות של עידן ורד: "כאילו נולד אצלנו"

11.7.2021 / 5:50

הצעירים מרוצים מהקשר שהגיע מבית"ר, ניר קלינגר מצפה ממנו להיות אחד המנהיגים. שלושת הזרים מתאמנים בפולין, טראורה עשוי לחתום ולצאת להשאלה

אימון פתיחת העונה של הפועל תל אביב/צילום ועריכה: דני מרון

הפועל תל אביב תצא למחנה אימונים בעיירה וורקא שבפולין בעוד שמונה ימים, אך שלושה משחקניה כבר נמצאים שם. הבלם סיאנדה קולו, שגורש מישראל, הגיע לפולין יחד עם החלוץ לוסיו והקשר פארליי רוזה והם ישהו שם עד לתחילת מחנה האימונים, כאשר המועדון כבר שכר עבורם מאמן פרטי. במועדון שברו את הראש למצוא פתרונות להטסת השלושה ארצה, אך העניין לא צלח, ולאחר מכן הוסדרה עבור שלושתם ההגעה לפולין.

מוחמד טראורה, הבלם האפריקאי בן ה-21 שנבחן בקבוצה, עשוי לחתום במועדון ולצאת בהשאלה. בצוות המקצועי עדיין רוצים לצרף בלם זר משמעותי, אך הדברים תלויים ביכולות הכלכליות של המועדון, כאשר כרגע זה נראה רחוק. בכל מקרה, ההחלטה לגבי טראורה תשפיע גם על ההחלטה לגבי רז שלמה, שעדיין לא ברור אם ייצא להשאלה. עד עתה הקבוצות המעוניינות בבלם דורשות אופציית רכישה בלא יותר מ-200 אלף דולר, בעוד האדומים דורשים מעל 500 אלף דולר.

סיאנדה קולו שחקן הפועל תל אביב בחימום. אריאל שלום
עובד עם מאמן אישי בפולין. סיאנדה קולו/אריאל שלום

במועדון מציינים לחיוב את השתלבותו של עידן ורד בקבוצה. הקשר מצא את מקומו החברתי כבר בימים הראשונים והצעירים אוהבים להיות סביבו, או כמו שאמרו במועדון: "החיבור שלו מדהים, כמו איינבינדר, כאילו הוא נולד אצלנו". המאמן ניר קלינגר מצפה ממנו להיות אחד משלושת המנהיגים של הקבוצה, יחד עם איינבינדר ובן ביטון. ורד שיחק בכנף ימין במשחק האימון נגד הפועל רמת גן, אך לאורך העונה צפוי לשחק גם במרכז המגרש ובאגף שמאל.

בנוגע לאלון אזוגי, שאמור להיות המחליף של בן ביטון, במועדון מסתכלים עליו כהחתמה לטווח הארוך וכמי שבעתיד יוכל להיות המגן הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully