וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו חתם לשלוש שנים בוולפסברגר

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 14:49

החלוץ בן ה-23 שעזב את מכבי פתח תקוה מצטרף לאליאל פרץ בקבוצה האוסטרית, לאחר שדחה מספר הצעות מפולין, הונגריה ופורטוגל: "כולי נרגש לקראת האתגר האירופי". מאמנו רובין דוט: "יש לנו ציפיות גבוהות ממנו"

תאי בריבו חתם היום (שישי) לשלוש שנים בשורות וולפסברגר האוסטרית, באמצעות סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב. החלוץ בן ה-23 שעזב את מכבי פתח תקוה, רצה לעבור לחו"ל וקיבל את מבוקשו אחרי שדחה קודם לכן הצעות מפולין, הונגריה ופורטוגל. "כולי נרגש לקראת לקראת האתגר האירופי", אמר החלוץ. על מועמדותו של בריבו לוולפסברגר פורסם בוואלה! ספורט לראשונה מוקדם יותר השבוע.

בריבו חבר בוולפסברגר לישראלי נוסף שנמנה על סגל הקבוצה, אליאל פרץ, ויקווה להיכנס לנעליים של שון וייסמן, עוד חלוץ שהצטרף לקבוצה כשם אלמוני יחסית, פרח ונמכר לריאל ויאדוליד. הליגה האוסטרית לרוב מאירה פנים לחלוצים ישראלים: מלבד וייסמן, גם מונס דאבור הצטיין בה במדי רד בול זלצבורג והשתדרג, וגם דור חוגי פתח את העונה שעברה בכושר הבקעה מרשים, אבל נחלש בחצי השני של העונה.

"אנחנו שמחים שהצלחנו למלא את החלק הפנוי האחרון בסגל שלנו", אמר המאמן רובין דוט. "אנחנו מאמינים מאוד באיכויות של תאי ויש לנו ציפיות גבוהות ממנו".

שחקן וולפסברגר תאי בריבו. האתר הרשמי של וולפסברגר, אתר רשמי
משתדרג. בריבו/אתר רשמי, האתר הרשמי של וולפסברגר

בריבו, בוגר מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, עלה לבוגרים בשנת 2017. הוא ערך 73 הופעות במדי המלאבסים וכבש 18 שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully