וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תשעה באב: בוטל משחק הכנה של בית"ר ירושלים, שתשחק נגד רוסטוב

9.7.2021 / 4:09

המשחק מול פאקסי ההונגרית, שהיה אמור להיערך בשבת הבאה, לא יתקיים. חוגג: "תודה למי שהאיר את תשומת ליבי"

אימון הבכורה של ארווין קומאן כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מרוצים מאוד מהחתמתו של שחקן הכנף אדווין ג'סי, לאחר שלאורך השבוע האחרון התגלעו פערים לא קטנים במו"מ בין הצדדים. במועדון אמרו אתמול כי הם מודעים לכך שהשחקן נמצא בירידה בשנתיים האחרונות והבהירו כי אם זה לא היה המצב, לא ניתן היה להחתימו על שכר של 200 אלף דולר לעונה, לאחר שהרוויח לאורך השנים סכומים הרבה יותר גבוהים.

ג'סי שיחק בצסק"א סופיה הבולגרית כשנתיים וחצי ואחרי שחוזהו לא הוארך בקיץ שעבר, נדד לטורקיה. מי שפחות מתלהב מהקשר הוא המאמן הבולגרי אמיל ולב, ששיחק בעבר בישראל. ולב סיפר אתמול: "אם אדווין רוצה להצליח בבית"ר, הוא חייב לשנות משהו בראש. אותי הוא איכזב. על כל משחק אחד טוב, היו לו חודשיים רעים. הוא הגיע לבולגריה אחרי שנתיים מצויינות בנורבגיה לפני 3-4 שנים ועדיין חי על התקופה הזאת. יש לו מהירות, יש לו דריבל טוב, הוא לא שחקן של מספרים אבל מה שאני הכי לא אהבתי אצלו, זה שהוא שידר חוסר רצינות. הוא לא נותן הכל בשביל הכדורגל, לא מנצל את המהירות לרוץ פנימה ללא כדור. זה בלט אצלו. בית"ר זה מועדון רציני עם קהל מטורף, הוא יצטרך לקחת את עצמו בידיים אחרת, גם שם הוא לא ימשיך".

אדווין ג'סי במדי דאלאס. Matthew Visinsky, GettyImages
יוסיף לבית"ר אלמנט אחר? אדווין ג'סי/GettyImages, Matthew Visinsky

ולב גם סיפר על היתרונות של ג'סי: "אמרתי שיש לו מהירות, דריבל ונתונים פיזיים טובים, אבל הוא צריך לעבוד איתם ולא להתבסס רק על הכישרון שלו ולחכות לקבל את הכדור ולרוץ. הוא כבר לא בן 25, הגוף משתנה, עכשיו הוא צריך להביא משהו אחר מעצמו, בלי יותר מדי שטויות עם הכדור, לשחק בצורה תכליתית. בסופו של דבר הכל בראש, זה כבר תלוי רק בו".

אחרי החתמת ג'סי וכשבית"ר תצרף גם בלם וחלוץ זרים עד לתחילת העונה בליגת העל, היא תעמוד על שבעה זרים, מה שיחייב אותה לשחרר את אחד מהם. מי שמועמדים כרגע להשאלה הם הקשר הברזילאי מתאוסיניו והחלוץ חלאופילו פלייטר, שנמצא עד סוף החודש עם נבחרת סורינאם במשחקי ה"גולדן קאפ". מספר קבוצות בליגת העל התעניינו באפשרות לצרף את פלייטר, אך בבית"ר לא ישחררו אותו לפחות עד שיצורף חלוץ לקבוצה.

משחק האימון של בית"ר ירושלים מול פאקסי ההונגרית, שהיה אמור להיערך בשבת 17.7, לא יתקיים בשל הקירבה אל ערב תשעה באב. משה חוגג כתב בטוויטר: "בית"ר ירושלים לא תשחק בתשעה באב. תודה למי שהאיר את תשומת ליבי". במקום זאת, תשחק בית"ר ירושלים ביום שישי, 16 ביולי, מול רוסטוב הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully