וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בצפייה הפיראטית: נחסמה הגישה לאתר נבדל

6.7.2021 / 18:37

לבקשת ארגון זיר"ה, בית המשפט המחוזי הורה לספקיות האינטרנט לחסום גישה של משתמשים לאתר "נבדל", המאפשר צפייה במשחקי ספורט ממקורות לא חוקיים תוך הפרת זכויות יוצרים

ארגון זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) פעל להגשת בקשה לבית משפט להורות על חסימת הגישה לאתר "נבדל", המאפשר צפייה במשחקי בספורט ממקורות לא חוקיים, לצפייה בישראל. זהו אתר נוסף שארגון זיר"ה הצליח לחסום כחלק מפעילות ההגנה על זכויות היוצרים של המפיקים והמשדרים בישראל.

האתר נבדל נחסם לצפייה בישראל בתקופת שיא של ענף הספורט, בה משוחקים טורניר היורו 2020 ומשחקי אליפות קופה אמריקה. זכויות השידור של טורניר היורו 2020 שמורות לצ'רלטון, אשר הצטרפה לאחרונה לזיר"ה כחלק ממטרת גופי השידור השונים לאחד כוחות בהגנה על זכויות יוצרים בישראל.

שחקני נבחרת ספרד. רויטרס
עוד צעד בהגנה על זכויות היוצרים/רויטרס

מארגון זיר"ה נמסר: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט על קבלת ההחלטה המוצדקת להורות על חסימת הגישה לאתר הפיראטי. זהו הישג נוסף של זיר"ה במאבק מול התוכן הפיראטי והלא חוקי על מנת לשמור על היוצרים וזכויות היוצרים של גופי השידור. זיר"ה מחויבת להמשיך את המאבק כנגד הפיראטיות ברשת האינטרנט וקוראת לכלל גופי השידור להצטרף למאבק למען עתיד היצירה הישראלית".

עו"ד ערן פרזנטי ממשרד פירון המייצג את זיר"ה: "התיקון לחוק זכות יוצרים בשנת 2020, העניק סמכות לבית המשפט המחוזי להוציא צווים לספקיות האינטרנט לבקשת בעלי הזכויות, לחסום גישה של גולשים לאתרים מפרי זכויות יוצרים. מאז כניסת התיקון לתוקף פעל ארגון זיר"ה בהצלחה להוצאת עשרות צווי חסימה כנגד אתרים מפרים כגון אתר נבדל".

את זיר"ה ייצגו עוה"ד ערן פרזנטי ולירז זלמנסון ממשרד מ. פירון ושות'. זיר"ה הוא ארגון בבעלות גופי שידור ומפיקים ישראליים, אשר הוקם במטרה להיאבק בהפרות זכויות היוצרים ברשת האינטרנט במטרה להבטיח המשך קיום ופריחה של ענפי היצירה בישראל, עם דגש על תכנים אודיו-ויזואליים. הארגון פועל בהצלחה מזה עשור להפחתה משמעותית של הפעילות המפירה ברשת האינטרנט.

גילוי נאות: וואלה! נמצאת תחת אותה בעלות עם קבוצת צ'רלטון, בעלת זכויות השידור לליגות ולאירועי ספורט רבים בארץ ובעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully