וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תצא למחנה אימונים באוסטריה. תפגוש יריבות מהונגריה וקפריסין

5.7.2021 / 16:14

הקבוצה מהבירה תמריא למתקן האימונים באד ראדקסבורג ותפגוש שתי יריבות הונגריות ואת א.א.ק לרנקה. וילם 2 לא ממהרת לשחרר את יבואה, בטאנקור דורש 180 אלף יורו וזרים אחרים ברמה גבוהה דורשים סכומים שבבירה לא מוכנים לשלם. החדשות הטובות: ינקוביץ' נראה ממוקד

אימון הבכורה של ארווין קומאן כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים סוף סוף סגרה מחנה אימונים. אחרי זמן רב, הקבוצה מהבירה סיכמה על שלושה משחקים מול יריבות מהונגריה וקפריסין, ותצא ב-15 בחודש למחנה שייערך במתקן האימונים באד ראדקסבורג שבאוסטריה. יומיים לאחר מכן תפגוש את פאקסי מהליגה ההונגרית הראשונה למשחק ההכנה הראשון של העונה. ביום שני ב-19 החודש תפגוש את ספרטקוס מהליגה השנייה בהונגריה, וביום חמישי תשחק מול א.א.ק לרנקה הקפריסאית.

בצוות המקצועי מקווים שעד המחנה יוחתמו שחקנים, אך כרגע ישנו קושי גדול לסכם עם בלם או חלוץ ברמה גבוהה, בעיקר בשל הסכום שהוקצב לכל זר.

וילם 2, קבוצתו של החלוץ ג'ון יבואה, דורשת מהשחקן לפתוח את האימונים בשורותיה ורק לאחר דילול הסגל תתקבל החלטה אם ישוחרר. החלוץ הספרדי חפטה בטאנקור דורש כ-180 אלף יורו לעונה ובבית"ר משהים את ההחלטה בעניינו.

מרקו ינקוביץ' נחת אתמול בישראל והצטרף לאימונים. השחקן סיפר כי אכן הייתה התעניינות בו הקיץ אך כרגע חשוב לו לתת עונה טובה עם בית"ר. בבירה בונים על המונטנגרי כשחקן מוביל בעונה הקרובה.

ג'ון יבואה מוצג כשחקן אלמרה סיטי. האתר הרשמי של אלמרה סיטי, אתר רשמי
קבוצתו ההולנדית תקבל החלטה בשלב מאוחר יותר. יבואה/אתר רשמי, האתר הרשמי של אלמרה סיטי

עומר לקאו, אופיר בנבנישתי ויהב אפריאט משיכים להתאמן, כאשר עד לסוף השבוע תתקבל ההחלטה בעניינם. ההערכה היא שאחד מהם יוחתם. בשלב זה, בבית"ר מתקשים למצוא יריבת אימון בארץ עד היציאה למחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully