וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "מחסני השוק" תמשיך לשמש כספונסרית הראשית

4.7.2021 / 11:27

"הרשת חולקת עם המועדון ערכים משותפים של עבודה קשה, צניעות, מסירות וכמובן גאווה באר שבעית", אמרה אלונה ברקת

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (ראשון) כי רשת "מחסני השוק" תמשיך לשמש כספונסרית הראשית של המועדון גם בעונה הבאה. במסגרת ההסכם שנחתם, לוגו הרשת יתנוסס על גבי המדים הרשמיים החדשים של הקבוצה. במשחקים אשר יערכו בשבת לא יופיע שם הרשת על מדי הקבוצה ולא יכרזו בכרוז את שם נותנת החסות. בנוסף, מחסני השוק תהיה אחראית על הזנתם של שחקני הקבוצה בליווי תזונאית המועדון.

"אנו שמחים להמשיך עונה נוספת יחד עם נותנת החסות הראשית שליוותה אותנו בעונה החולפת", אמרה אלונה ברקת. "משפחות נעמן וכהן חולקת עם המועדון ערכים משותפים של עבודה קשה, צניעות, מסירות וכמובן גאווה באר שבעית. אני מודה להם על התמיכה והמשך שיתוף הפעולה בדרך בה אנו מאמינים ומאחלת לכולנו עונה מוצלחת ומרגשת".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת עם שלום נעמן. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
שיתוף הפעולה נמשך. ברקת ונעמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

מהנהלת רשת מחסני השוק נמסר: "כחלק מפעילותנו לקהילה, חשוב לנו לעודד ערכים של עשייה וחתירה למצוינות בענף הספורט. בחרנו גם העונה להמשיך בנאמנותנו למועדון ולעמוד מאחורי העיר ותושביה, על אף התקופה המאתגרת בשנת הקורונה, בה משחקי הקבוצה התקיימו ללא קהל וללא האצטדיון הביתי. החלטנו לשים את הבאר-שבעיות שלנו במרכז הבמה כשהמוטו המוביל הוא באר שבעים בוחרים באר-שבעי, כחלק מגאוות יחידה. אנו מברכים את אלונה ברקת, על חזרתה לקבוצה ובטוחים כי בשיתוף פעולה מלא וסינרגטי בין הצדדים, צפויה לנו עונה מעניינת ופורה במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully