וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה למחמאות במחנה האימונים: דין דוד צפוי לפתוח מול קייראט

4.7.2021 / 10:34

חלוץ מכבי חיפה מרשים את בכר וככל הנראה יוצב בהרכב ביום רביעי: "הוא ואצילי נכנסו ופירקו את שרלרואה". טואטחה לא נרשם לאירופה, ומעדיף למצות אופציות אחרות על חשבון סכנין

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות במחנה האימונים של הקבוצה/(לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)

טאלב טואטחה לא נרשם לאירופה ולא יוכל לקחת חלק בצמד המפגשים של מכבי חיפה מול קייראט. כזכור, המגן השמאלי לא יצא למחנה האימונים בהולנד, וכעת מקבל חיזוק נוסף לכך שהוא אינו בתכניות המקצועיות לקראת העונה הקרובה. בטואטחה מעוניינת מאוד בני סכנין, אך בשלב זה השחקן מנסה למצוא אופציות אחרות.

מלבד טואטחה, גם מקסים פלקושצ'נקו, סקו טורה ודויד אקווה לא נרשמו למשחקים. מי שכן נרשמו הם סתיו נחמני, רוני לאופר, נהוראי יפרח ואיהאב אבו אלשיך, שאמנם צפויים לצאת להשאלה, אך בכל זאת נכללו בסגל הרחב ליתר ביטחון. נחמני ויפרח עדיין מערימים קשיים במעבר להפועל עפולה, אולם בחיפה מעריכים שניתן יהיה להשלים את המהלך ולהשאיל את השניים לקבוצה מהלאומית.

דין דוד שחקן מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
האלופה פגעה בול? דין דוד/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

ומה באשר להרכב? ברק בכר צפוי לפתוח עם דין דוד בחוד ביום רביעי הקרוב. החלוץ זכה למחמאות גדוחות על האימונים שלו במחנה ועל היכולת שהציג כשנכנס כמחליף מול שרלרואה. "דין ועומר (אצילי) נכנסו ופירקו את הבלגים", אמר גורם בקבוצה. גם מאור לוי ואורי דהן זכו למחמאות גדולות על היכולת שלהם במחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully