וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה שוב מנסה לצרף את פארפה גיאגון, עלא ג'אפר חתם

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 18:03

הקשר בן ה-20 לא המריא למחנה האימון של מכבי תל אביב ועמיר נוסבאום מקווה לחזור לשתף איתו פעולה. מגן נס ציונה בעונה החולפת, יעבה את חוליית ההגנה

פארפה גיאגון שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
נוסבאום מעוניין. גיאגון/אודי ציטיאט

עירוני קרית שמונה תנסה לצרף את קשר מכבי תל אביב, פארפה גיאגון. כזכור, המועדון מהצפון פנה לצהובים כבר לפני למעלה מחודש בנוגע לקשר מחוף השנהב, אז אלו השיבו שהוא מתוכנן להיות חלק מהסגל.

הלילה מכבי תל אביב המריאה למחנה האימונים בהולנד ללא גיאגון בן ה-20 ובקרית שמונה מקווים שיוכלו לצרפו. בשנה שעברה הקשר הצעיר שיחק בהצלחה רבה תחת עמיר נוסבאום כמושאל בבית"ר תל אביב בת ים. מעבר לכך, בקרית שמונה מעוניינים מאוד להתחזק בקשר נוסף למרכז המגרש כאשר נבחנות אופציות של זרים. הכוונה היא גם לצרף זרים לעמדות הכנפיים או החלוץ.

עלא ג'אפר שחקן הפועל עכו לפני אדי אדרי שחקן הפועל אדומים אשדוד. לירון מולדובן
משתדרג לליגת העל. עלא ג'אפר, משמאל/לירון מולדובן

וממי שמועמד למי שחתם: עלא ג'עפר, שחקנה של נס ציונה בעונה החולפת, חתם לארבע שנים במועדון מהצפון וישחק בעונה הבאה בליגת העל. השחקן בן ה-26 שגדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה, יחזק את ההגנה של הקבוצה שאיבדה מוקדם יותר את עידן נחמיאס למכבי תל אביב ואורי דהן למכבי חיפה.

המגן אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "שמח להצטרף למועדון הנפלא הזה, ששמעתי עליו כל כך הרבה דברים טובים. קרית שמונה ידועה כמועדון משפחתי שמטפח, מקדם וקידם בעבר שחקנים רבים. מקווה מאוד להוכיח את עצמי על המגרש. שיהיה לכולנו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully