וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע מאיטליה או מליגה ג'? הסיפור הביזארי על הנבחן בבית"ר ירושלים

אחד השחקנים שהונחתו להתרשמות היה אלמוני שהוצג לחוגג כמי ששיחק בליגה השלישית באיטליה, אולם למעשה הופיע לאחרונה בליגה ג' ב-2018. אחרי שפנה לסוכנים וטען שהוא עומד לחתום, התרמית התגלתה - והתברר שהערים בעבר גם על באר שבע. תגובתו: "בסה"כ התלהבתי קצת מהתמונות"

אימון הבכורה של ארווין קומאן כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

הכדורגל הישראלי מספק מפעם לפעם רגעי קאלט, אבל זה ללא ספק אחד הסיפורים הביזאריים ששמענו. בית"ר ירושלים החלה השבוע אימוני התרשמות ל-22 שחקנים. בין הנוכחים היה שחקן בן 28 שהפעם האחרונה בה שיחק הייתה בליגה ג' אי שם ב-2018. איך הבחור פילס דרכו והגיע להתרשמות באחד המועדונים הגדולים בישראל? מסתבר שאחד מקרוביו יצר קשר עם משה חוגג, סיפר על שחקן מוכשר ששיחק בשנים האחרונות בליגה השלישית באיטליה ורוצה לחזור ארצה.

בבית"ר לא הבינו מה הבחור עושה שם במהלך האימונים. הרמה שלו הייתה רחוקה מלהרשים, ומהר מאוד המסר הועבר גם לבעלים. לאחר מספר אימונים הוא שוחרר, אבל הוא עשה זאת רק אחרי שביקש מהמועדון ומצלמי העיתונות הגיעו לאימונים, לתעד אותו. את התמונות העלה האלמוני לחשבון האינסטגרם שלו, פנה במקביל לסוכנים בכירים בכדורגל הישראלי, הבהיר להם שהוא עומד לחתום בקבוצה וביקש שייצגו אותו.

אימון בית"ר ירושלים. מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בבית"ר מיד הבינו: הוא לא ברמה. אימון התרשמות בבית"ר, השבוע/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

כשהסיפור החל לרוץ ברשת, הסתבר שזו לא הפעם הראשונה שבה הוא מצליח להתחזות לכדורגלן ולקבל רגע של תהילה בקבוצה בכירה: ביולי 2020 הוא ככל הנראה הצליח לפלס דרכו גם לאימוני התרשמות בהפועל באר שבע, והעלה תמונות במדי מהמועדון ממתחם האימונים הבית האדום.

השחקן מסר בתגובה: "בסך הכל התלהבתי קצת מהתמונות ומזה שאני חלק מהאימונים של בית"ר ירושלים. האמת שהייתי קצת בחו"ל וגם בבאר שבע, אז מה קרה? זה לא מצדיק את מה שעשו לי. אוהדים מדברים אליי לא יפה, מקללים אותי. אני אוהב את בית"ר, התייחסו אליי יפה במועדון. ביום ראשון צריכים לתת לי תשובות בנוגע למבחנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully