וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מגיבה לפרשת סיאנדה קולו: "חלה טעות, שחקן אהוב מאוד"

2.7.2021 / 17:48

"לא האמנתי שאקבל כזה יחס", אמר הבלם אחרי שעוכב במשך שעות בשדה התעופה ונאלץ לחזור לדרום אפריקה. האדומים התנצלו: "מצרים על המקרה, הנושא נבדק ומטופל". קלינגר עדיין לא מוותר על אלטמן

אימון פתיחת העונה של הפועל תל אביב/צילום ועריכה: דני מרון

בלם הפועל תל אביב סיאנדה קולו, שעוכב במשך שעות בשדה התעופה ולא הורשה להיכנס לישראל עקב מחסור באישורים, הוטס אתמול (חמישי) בחזרה לדרום אפריקה דרך טורקיה, ויוכל לחזור לארץ רק אחרי שהפועל תל אביב תסדיר את כל האישורים עבורו. בפוסט שפרסם לפני הטיסה כתב קולו: "יום שצריך לשכוח. אף פעם לא האמנתי שיתייחסו אליי ככה. אני רק בן אנוש. מודה לאוהדים על האהבה והמילים המעודדות. לצערי, אני נאלץ לחזור הביתה".

קולו כעס על כך שעוכב שעות בחדר בו לא זכה לאכול במשך שעות ולא התייחסו לטענותיו. בהפועל תל אביב הבינו בשלב מוקדם של העניינים כי לא יוכלו לטפל בנושא מיידית ורק לאחר הגעת השחקן לדרום אפריקה ניתן יהיה להסדיר את הניירת מחדש, ואף התנצלו בפני השחקן. השחקן, שהיה נסער בשעות היום, נרגע לקראת הטיסה, לא מעט בשל התמיכה הגדולה שקיבל מאוהדים, אנשי המועדון והשחקנים.

האדומים הגיבו היום ואמרו: "בקבוצה יש מספר שחקנים אשר מגיעים ממדינות המוגדרות כבעלות סיכון גבוה לקורונה, ביניהן דרום אפריקה. השחקן, סיאנדה קולו, שהיה אמור להגיע מוקדם יותר השבוע, פספס את הטיסה הראשונה - וסודרה לו באופן מיידי טיסה נוספת על ידי המועדון שלקראתה, ותוך כדי ארגון שלל המסכמים הדרושים כגון בדיקות קורונה, אישור נחיתה בישראל, אישורי חיסון (השחקן חוסן פעמיים בישראל), אישורי עבודה וכו', חלה טעות עם אחד האישורים, ובתום לב ניתן לשחקן אישור לא נכון ע"י אחד מעובדי המועדון. לצערנו, הטעות התגלתה רק כשהשחקן נחת בישראל ולא אובחנה עם עלייתו לטיסה במדינת המקור. הנושא מטופל והמועדון דואג לכל צרכיו של השחקן. אנו מצרים על המקרה, התנצלנו בפני השחקן שבינתיים חזר לארצו - והנושא נבדק ומטופל בין כותלי המועדון.

"סיאנדה הוא שחקן אהוב מאוד במועדון, כל אנשי המערכת נמצאים עמו בקשר רציף ודואגים לכל צרכיו. בכל יום משתנים החוקים והתקנות לגבי מדינות שחורות ואדומות - וכך גם נכנסות ויוצאות מדינות נוספות מרשימה זו. על פי ההנחיות החדשות שקיבלנו ממשרד הפנים ורשות ההגירה, סיאנדה קולו, כמו כל אותם שחקנים שמגיעים ממדינות בעלות סיכון גבוה לקורונה, יצטרך לשהות במדינה אחרת במשך 14 ימים ולאחר מכן תתאפשר כניסתו לישראל. הנושא מאחורינו, אנו ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה במלוא המרץ".

סיאנדה קולו שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מחכה לאישורים. קולו/דני מרון

בצד המקצועי, התנאים עם לוסיו הברזילאי מסוכמים והשחקן יחתום כשינחת בישראל. מסע הרכש של קלינגר עדיין לא תם, אך לא ברור כמה כסף יישאר לצירוף בלם נוסף ו/או שחקן נוסף לחלק הקדמי. בנוגע לעומרי אלטמן, המגעים לא יחודשו בשלב זה והשחקן יחפש אופציות בחו"ל, אך ניר קלינגר ימשיך לנסות ולמצוא פתרונות שישאירו את הקשר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully