וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה פותחת עונה, שרצקי: "יכולים להגיע לאירופה"

1.7.2021 / 21:01

הבעלים של הקבוצה הצפונית אופטימי כהרגלו והתייחס למספר נושאים במסיבת עיתונאים לרגל העונה החדשה: "יש לנו קבוצה טובה"

תקציר: מסיבת העיתונאים של עירוני קרית שמונה לרגל פתיחת העונה/צילום ועריכה: לילך וייס

עירוני קרית שמונה פתחה היום (חמישי) עונה באופן רשמי וערכה מסיבת עיתונאים. הבעלים איזי שירצקי התייחס לשחקנים שעזבו, לרכש החדש ועל השאיפות שלו לקראת העונה הנוכחית. גם המאמן החדש עמיר נוסבאום, שמחליף בתפקיד את קובי רפואה שיתף בדבר תחושותיו לקראת העונה החדשה שבפתח. שחקן הקבוצה סמואל בראון דיבר גם הוא.

הבעלים איזי שירצקי פתח ואמר: "אני מאמין שיש לנו היום קבוצה טובה כדי להגיע לאירופה, אבל כל שנה אני מאמין. גם השנה ישחקו אצלנו 12 שחקנים שגדלו במחלקת הנוער, חלק עלו השנה לבוגרים. החבאנו שחקנים חדשים, הבאנו שחקנים חדשים לקבוצה, הבאנו את חבשי, הבאנו שני זרים ויותר". על השחקנים שעזבו: "אני לא מחזיק אף אחד בכח, היו כאלה שרצו לעזוב? אחרים יגיעו וירצו להישאר".

על המאמן החדש עמיר נוסבאום: "אני מכיר אותו מצוין. הוא שיחק אצלינו. הוא הוגן וספורטאי למופת. אהבנו אותו מאוד אז, אני אהבתי אותו".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה עם עמיר נוסבאום, סמואל בראון. לילך וייס רוזנברג
קרית שמונה פותחת עונה. שירצקי, נוסבאום ובראון/לילך וייס רוזנברג

המאמן עמיר נוסבאום: "זו סגירת מעגל מבחינתי להגיע לכאן. מאוד מרגש לחזור לכאן בתור מאמן. אני מאוד מקווה שהפרק שלי בתור מאמן יהיה דומה לפרק שלי בתור שחקן במועדון. אני מאמין בדרך. אני משוכנע שאם אתמקד בדרך, נעבוד קשה והקבוצה תיראה כמו שאני רוצה - אז התוצאות יבואו לבד".

סמואל בראון: "זה מאוד מרגש. כמו שאיזי אמר אני במועדון מגיל 16. המועדון הזה הפך להיות עבורי לבית וזה ציון דרך מאוד מרגש עבורי. ברור שיש לי עוד הרבה לאן להשתפר, ואני מאמין ויודע שבעזרת הצוות זה מה שיקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully