וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סיאנדה קולו מעוכב בשדה התעופה

1.7.2021 / 10:35

בלם האדומים לא הורשה להיכנס לישראל בשל בעיות ניירת. במועדון עובדים כדי להכניסו והוא עשוי לשוב לדרא"פ אם לא יתקבל האישור

אימון פתיחת העונה של הפועל תל אביב/צילום ועריכה: דני מרון

החלוץ החדש של הפועל תל אביב: לוסיו נמצא על סיכום בקבוצה, אחרי שהמגעים עימו הואצו בימים האחרונים. החלוץ בן ה-32 ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה, אמור לסכם סופית בימים הקרובים.

קלינגר כבר בחר בלוסיו כאופציה המועדפת מבין השמות בשוק, אך המתין מספר ימים כדי לבדוק אופציות נוספות, ביניהם זה של איליה שקורין מצסק"א מוסקבה. בסופו של דבר, גם בשל העלויות, הפור נפל על הברזילאי.

בלם הפועל תל אביב סיאנדה קולו לא הורשה להיכנס לישראל בשל בעיות ניירת. הוא נמצא בשדה התעופה בשעות האחרונים והאדומים מנסים לטפל בכך. במידה שלא יצליחו, קולו יחזור לדרום אפריקה עד שתוסדר עבורו הניירת.

לוסיו שחקן עירוני קרית שמונה מול מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
תחנה רביעית בישראל. לוסיו/לירון מולדובן

בנוגע לעומרי אלטמן עדיין אין החלטה סופית במועדון. בכל מקרה ההצעה עבורו לא תשודרג והשחקן בודק אופציות בחו"ל בשלב הזה. ניר קלינגר רוצה לראות את אלטמן ממשיך וגם האוהדים מפעילים לחץ גדול, אך בשלב זה אין התקדמות בשיחות בין הצדדים ואלטמן מחוץ למועדון.

אתמול ערכה הקבוצה את אימון הפתיחה. במועדון אהבו את ההתלהבות של הקהל אך גם התייחסו לעימות של אחד האוהדים עם אדי גוטליב ואמרו: "צריך לעשות לזה סוף. יש כמה שמתנכלים לגוטליב כבר שנים, הדברים האלה רק פוגעים במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully