וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו בוסקאליה מונה למאמן הפועל חולון: "הוא האיש המתאים ביותר"

האיטלקי בן ה-52, שמאמן את נבחרת הולנד, יחליף את דדאס: "זו הרגשה נהדרת". היו"ר לנציאנו: "העזיבה של סטפאנוס באה בהפתעה, אבל הצלחנו להחתים מאמן מוכר ומוכח"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום: לילך וייס

תתחילו להתרגל לתואר החדש: מאמן הפועל חולון, מאוריציו בוסקאליה. הסגולים הודיעו הבוקר (חמישי) על מינויו של האיטלקי למאמנם, במקומו של סטפנוס דדאס שעבר לא.א.ק אתונה. בוסקאליה חתם לעונה אחת, ועמית שרף ימשיך בתפקיד עוזר המאמן.

"זו הרגשה נהדרת שנבחרתי לתפקיד", אמר המאמן החדש. "יש לי הרבה מוטיבציה ואחריות להוביל מועדון חשוב כמו הפועל חולון בדרך החדשה. מחכים לנו אתגרים ספורטיביים, ואני מודה למועדון שמהווה עבורי השראה לרעיונות חדשים. אני לא יכול לחכות ולהתחיל".

מאוריציו בוסקאליה. הטוויטר של ברשיה, אתר רשמי
"יש לי הרבה מוטיבציה ואחריות בדרך החדשה להוביל מועדון חשוב כמו הפועל חולון". בוסקאליה/אתר רשמי, הטוויטר של ברשיה

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הודה כי "העזיבה של סטפנוס באה לנו בהפתעה, אבל הצלחנו להחתים מאמן מוכר ומוכח בתוך זמן קצר, עם הרבה חשיבה ותחת המגבלות של איגוד הכדורסל ומשרד הספורט. לאחר כל הבדיקות שעשינו, הגענו למסקנה שבוסקאליה הוא האיש המתאים ביותר. אנו מאמינים שהחיבור יהיה מהיר ונמשיך בבניית קבוצה חזקה שתתחרה בהצלחה בכל המסגרות. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לסטפנוס דדאס ולאחל לו הצלחה רבה בקבוצתו החדשה".

בוסקאליה (52) מגיע לחולון מברשיה, אותה אימן בעונה האחרונה. הוא מזוהה בעיקר עם קבוצה אחרת באיטליה, טרנטו, שאותה הדריך במשך 13 שנים בשתי קדנציות שונות - ואיתה רשם גם את הישג השיא בקריירה האירופית שלו: חצי גמר היורוקאפ ב-2016, שזיכה אותו בתואר מאמן העונה במפעל.

במקביל לתפקידו בחולון, ימשיך האיטלקי כמאמן נבחרת הולנד, אותה הוביל לעלייה ליורובאסקט 2022. בניגוד לדדאס, הוא נחשב למאמן בעל אוריינטציה הגנתית. ב-2019 אימן את גל מקל ברג'ו אמיליה, ובמהלך השנים עברו אצלו כמה שמות מוכרים היטב לקהל הישראלי, דוגמת שאבון שילדס, טרנט לוקט, ג'וש אוונס, מייקל אומה ודייויד מוס.

עד היום היה רק מאמן איטלקי אחד שעבד בקבוצה ישראלית, וזהו סימונה פיאניג'אני, שהצעיד את הפועל ירושלים לזכייה באליפות המדינה ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully