וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה את קמרון טיילור לעונה אחת

החתמה רביעית של הצהובים הקיץ: אחרי ג'יילן ריינולדס, ג'יימס ננאלי ודרק וויליאמס, הסווינגמן בן ה-26 שכיכב אשתקד בהמבורג חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. ספרופולוס: "יש לו יכולות נהדרות, מנטליות של ווינר ואת הקשיחות שאנחנו מחפשים"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את הסגל במרץ: קמרון טיילור חתם הבוקר (חמישי) רשמית לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ויהיה ההחתמה הרביעית של הצהובים בקיץ אחרי ג'יילן ריינולדס, ג'יימס ננאלי ודרק וויליאמס.

בניגוד לשלושה הראשונים שמגיעים להיכל עם ניסיון לא מבוטל ביורוליג, טיילור בן ה-26 (1.98) יעשה את טבילת האש שלו ברמות הגבוהות של היבשת. הוא מגיע למכבי תל אביב מהמבורג בה רשם בעונה החולפת ממוצעים של 14 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בליגה הגרמנית, ובעברו שיחק בבאמברג, ורצבורג ופץ' ההונגרית. למעשה, טיילור החל את הקריירה כשחקן אלמוני בליגה השלישית בגרמניה, והשתדרג מדי שנה. במובנים רבים, עלייתו מזכירה את סיפורו של ריקי היקמן שהגיע למכבי תל אביב וזכה איתה ביורוליג.

בקיץ 2019, לאחר שהיה השחקן המצטיין בליגה הונגרית (מדד 28.3 במדי פץ') ניסה שרון דרוקר להנחיתו בהפועל חולון, אבל טיילור בחר לבסוף בבאמברג.

מכבי תל אביב הודיעה על החתמת קמרון טיילור. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
הריענון נמשך. מכבי תל אביב מתחזקת/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

טיילור נחשב לשחקן ורסטילי עם יכולות התקפיות והגנתיות, ואמור להיכנס למשבצת של טיילר דורסי. "קמרון טיילור הוא שחקן שהראה שיש לו את כל הכישורים ואת כל הפוטנציאל כדי להיות חבר במכבי תל אביב", הבהיר יאניס ספרופולוס בתגובה להחתמה. "יש לו יכולות נהדרות, מנטליות של ווינר ואת הקשיחות שאנחנו רוצים להכניס לקבוצה. הוא עוד שחקן שיעזור לנו להיאבק על המטרות שלנו. ברוך הבא למכבי, קמרון טיילור".

"זה בהחלט כבוד גדול עבורי לעשות את הצעד הבא לארגון פנטסטי עם קהל אוהדים כמו של מכבי, שהוא מהטובים באירופה", אמר קמרון טיילור לאחר החתימה לאתר הרשמי של המועדון. "אני רוצה להודות על ההזדמנות וכבר לא יכול לחכות להתחלת הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully