וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר טרופר באירוע מיוחד למשלחת הפראלימפית: "כל מפגש איתם מרגש מחדש"

בשיתוף בנק הפועלים

1.7.2021 / 14:35

30 חברי המשלחת שתצא לטוקיו, שם ייפתחו המשחקים ב-14 באוגוסט, הוצגו באירוע שנערך בתל אביב. החותר שמוליק דניאל: "בשבועות האחרונים נופל האסימון - זה באמת הולך לקרות"

בווידיאו: אירוע מיוחד למשלחת הפראלימפית/עריכה: דפי מקל

לא רק המשחקים האולימפיים מעבר לאופק, אלא גם המשחקים הפראלימפיים, שייצאו לדרך בטוקיו ב-14 באוגוסט, אחרי דחייה של שנה בשל הקורונה.

באירוע מיוחד שנערך במלון דן תל אביב, במעמד שר הספורט חילי טרופר ושגריר יפן בישראל, קואיצ'י מיזושימה, הוצגו 30 ספורטאי המשלחת הפראלימפית של ישראל, שמקבלת חסות רשמית מבנק הפועלים. לאחר הצגת המשלחת הוענק עיטור הוועד הפראלימפי לארגונים ואנשים שתרמו בצורה משמעותית לקידום הספורט הפראלימפי בישראל.

בדבריו בטקס אמר השר טרופר: "אני גאה באנשים שנמצאים פה. אתם הגאווה הגדולה שלנו והמנצחים האמיתיים. התגברתם על כל המכשולים בדרך לאולימפיאדה ואני בטוח שתצליחו ותביאו המון כבוד למדינה, כמו תמיד".

ניסים סספורטס, מנכ"ל הועד הפראלימפי בישראל, עמית אוברקוביץ', משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש ושר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר. אביב גוטליב,
ניסים סספורטס, מנכ"ל הועד הפראלימפי בישראל, עמית אוברקוביץ', משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש ושר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר/אביב גוטליב

לאחר מכן סיפר השר: "ראיתי את הספורטאים הרבה בשנה האחרונה. נאבקנו כדי שהם יוכלו להמשיך להתאמן בזמן הקורונה וכל מפגש איתם מרגש מחדש. כל ספורטאי אולימפי הוא מיוחד ועם החבר'ה האלה ממש מרגישים שכל יום הוא ניצחון מחדש, אז זה מרגש כפליים".

אל האירוע הגיע עמית אוברקוביץ', משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת משאבי אנוש בבנק הפועלים, שאמר: "הספורט מעורר השראה באופן בו מגוון אוכלוסיות באות לידי ביטוי ומשקף את ערכי ההישגיות והמצוינות שתואמים את ערכי הבנק. הבנק מלווה את הספורטאים למעלה משלוש שנים, בתמיכה כלכלית ונפשית ונותן להם את כל מה שנדרש כדי שיוכלו להתרכז במטרה הספורטיבית שלהם ובייצוג של מדינת ישראל".

שמוליק דניאל, חותר פראלימפי בסירת יחיד, נשמע נרגש לקראת היציאה לטוקיו: "כשהגיע משבר הקורונה לא ידענו אם תהיה אולימפיאדה, אבל בשבועות האחרונים נופל האסימון שזה באמת הולך לקרות. אני כל הזמן מזכיר לעצמי ליהנות מהדרך, כי העיסוק בספורט מקצועני זה מסע". סימונה גורן, חותרת פראלימפית, הוסיפה: "אנחנו בישורת האחרונה, ברצף של מחנות אימונים באנדרנלין גבוה. זו הפעם הראשונה שלי במשחקים האולימפיים והרבה דברים מרגשים ומאתגרים קורים בדרך. אני מקווה להגיע לפודיום".

ניסים סספורטס עמית אוברקוביץ' וחילי טרופר. אביב גוטליב,
ניסים סספורטס, עמית אוברקוביץ' וחילי טרופר/אביב גוטליב
בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully