וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים מיוונית לאיטלקית: מאוריציו בוסקאליה סיכם בהפועל חולון

30.6.2021 / 12:12

המאמן האיטלקי של נבחרת הולנד סגר את תנאיו לעונה אחת, ואם לא תתרחש תפנית מפתיעה הוא צפוי להחליף את סטפנוס דדאס. עמית שרף ימשיך כעוזר המאמן

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

48 שעות לאחר ששחרורו של סטפנוס דדאס הפך רשמי, הפועל חולון מתקרבת למינוי מאמן חדש. הקבוצה הגיעה לסיכום עם מאוריציו בוסקאליה האיטלקי, ואם לא תתרחש תפנית מפתיעה ברגע האחרון, הוא צפוי לחתום לעונה אחת.

בימים האחרונים הוצעו לסגולים עשרות מאמנים זרים, ביניהם ג'אנמרקו פוצקו, יורגוס וובוראס, מילאן טומיץ' וקסטוטיס קמזורה. הפור נפל לבסוף על המאמן האיטלקי של נבחרת הולנד, שמגיע עם רזומה ממושך מאוד בארצו: הוא הדריך במשך 13 שנים את טרנטו, בשתי קדנציות שונות, והגיע איתה ב-2016 לחצי גמר היורוקאפ.

בוסקאליה, שאימן בעונה החולפת בברשיה, לא יביא איתו עוזר מאמן. בתפקיד ימשיך עמית שרף לעונה רביעית ברציפות, אחרי שעבד במועדון תחת דן שמיר, שרון דרוקר ודדאס, וגם עמד על הקווים בליגת הקורונה בקיץ שעבר.

מאוריציו בוסקאליה. הטוויטר של ברשיה, אתר רשמי
מנוסה וקשוח. בוסקאליה/אתר רשמי, הטוויטר של ברשיה

בוסקאליה (52) נחשב למאמן בעל אוריינטציה הגנתית. ב-2019 הוא אימן את גל מקל ברג'ו אמיליה, ובמהלך השנים עברו אצלו כמה שמות מוכרים היטב לקהל הישראלי, דוגמת שאבון שילדס, טרנט לוקט, ג'וש אוונס, מייקל אומה ודייויד מוס.

עד היום היה רק מאמן איטלקי אחד שעבד בקבוצה ישראלית, וזהו סימונה פיאניג'אני, שהצעיד את הפועל ירושלים לזכייה באליפות המדינה ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully