וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את שחקן הכנף הגרמני ג'ון יבואה

30.6.2021 / 6:34

שחקן הכנף בן ה-20 שכבש בעונה החולפת ארבעה שערים במדי אלמרה מהליגה השנייה בהולנד ונמנה עם סגל הנבחרת הצעירה של גרמניה, עשוי לחזק את ההתקפה של ארווין קומאן. גם בלם וחלוץ על הכוונת. אוחנה לשחקנים: "מה שהיה כאן בעונה שעברה לא יחזור על עצמו"

אימון הבכורה של ארווין קומאן כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים כדי לחזק את הקבוצה בהקדם, ובימים האחרונים הוזכר שם של מועמד חדש: ג'ון יבואה, שחקן כנף גרמני בן 20, ששיחק בעונה שעברה באלמרה סיטי מליגת המשנה בהולנד. יבואה בן ה-20, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של גרמניה, כבש ארבעה שערים במדי קבוצתו בעונה החולפת והרשים את ארווין קומאן. בקבוצה בודקים את האפשרות לצרף אותו, ובמקביל השחקן בודק אופציות נוספות. לפי דיווחים מהולנד, יבואה מחזיק בהצעות גם מהונגריה ומפולין, והוא אמור להחליט בקרוב על עתידו.

הקבוצה החלה אתמול להתאמן בסגל חלקי, וביום ראשון תערוך אימון ראשון בנוכחות מלאה. אלי אוחנה אמר לשחקנים לפני האימון: "מה שהיה כאן בשנה שעברה לא יחזור ואני מעדיף לא להוסיף לגבי זה. אני אהיה השנה הרבה יותר קרוב וער לעניינים ואני מצפה מכולם להבין מה דורשים מהם".

צפו בביצועיו של יבואה

ארווין קומאן שהעביר אימון בכורה הסביר את הנהלים ואף אמר לשחקנים: "תקפידו על הדברים הקטנים, אימון תמיד צריך להתחיל בזמן, בזמן שנקבע כולם צריכים להיות מוכנים על הדשא, אף אחד לא מתעכב. תבואו לפני הזמן ותעשו את ההכנות, כמו שמקצוענים עושים".

מי שהכי מרשים את ארווין קומאן עד כה באימונים הוא דווקא דוד דגו הצעיר. בבית"ר עשויים לבחון שחקנים נוספים בהמשך הקיץ ואם לא יימצאו זרים מתאימים, לא פוסלים אפשרות להזמין אחדים להתרשמות. במועדון מקווים לסגור בימים הקרובים מחנה אימונים. האופציות מועטות והקושי העיקרי הוא למצוא גם יריבות אימון ראויות בשלב הזה של הקיץ.

ללא קשר, הטירוף סביב מפגש הראווה מול ברצלונה ב-4 באוגוסט, כבר החל במועדון. כמות הבקשות לקדימות לכרטיסים ממקורבים היא מטורפת ובמועדון מעריכים כי מהר מאוד יאזלו הכרטיסים עם הוצאתם, פרט לכמות שתוקצה למנויים לתקופה מוגבלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully