וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדוניה של אורן עמיאל: הפועל ירושלים במגעים עם רטין אובסוהאן

29.6.2021 / 22:41

רכז נבחרת בלגיה (27, 1.86), ששיחק בעונה שעברה אצל המאמן הישראלי בנימבורק, עשוי לחבור אליו בארץ ולהיות הרכש הראשון של האדומים בבנייה המחודשת. הוא מחזיק בהצעות גם מספרד ומטורקיה

מאמן נימבורק אורן עמיאל עם רטין אובסוהאן. ליגת האלופות, אתר רשמי
השת"פ מנימבורק יחודש בירושלים? אורן עמיאל עם רטין אובסוהאן/אתר רשמי, ליגת האלופות

חמישה ימים לאחר מינויו של המאמן אורן עמיאל, הפועל ירושלים מקווה להשלים בקרוב את המהלך הראשון בהרכבת סגל השחקנים לעונה הקרובה. את החלק הזה בפאזל עמיאל מכיר היטב: הרכז רטין אובסוהאן, ששיחק תחתיו בעונה החולפת בנימבורק.

אובסוהאן (27, 1.86), שנחשב לשומר קשוח ויכול לתפקד גם כסקנד גארד, נמצא במגעים עם האדומים, ובמקביל מחזיק בהצעות גם משתי קבוצות בספרד ומקבוצה אחת בטורקיה.

הוא העמיד בליגת האלופות ממוצעים של 13.9 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים, לצד 1.6 חטיפות ו-2.7 איבודי כדור. קודם לכן שיחק בבאמברג ובגותה הגרמניות ובאבלינו האיטלקית, ובין לבין הופיע בקבוצת הפיתוח של פיניקס סאנס בג'י ליג. הוא בוגר ארבע שנים במכללת אלבמה.

רטין אובסוהאן. ליגת האלופות, אתר רשמי
שומר קשוח, אתלטי ויכול לשחק בשתי עמדות הגארד. אובסוהאן/אתר רשמי, ליגת האלופות

אובסוהאן נולד באנטוורפן למשפחה ממוצא ניגרי, ובשנה האחרונה הצעיד את נבחרת בלגיה לזכייה בכרטיס ליורובאסקט 2022, תוך שהוא מדורג חמישי בטבלת מלך הסלים של המוקדמות עם 19.7 נקודות למשחק, ומגיע למדד 20.2.

לפני שמונה חודשים, כשחתם בנימבורק, אמר עליו עמיאל: "רטין הוא שחקן קשוח שמתאים לאיכויות שאנחנו מחפשים. הוא נשען על הכוח הפיזי והאתלטיות שלו, והוא אפקטיבי בשני צידי המגרש. אנחנו מאמינים שבעזרת הניסיון שצבר בנבחרת בלגיה ובליגת האלופות, הוא יוכל לסייע לנו".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully