וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה פתחה עונה: עומר דנינו חתם, מנחם קורצקי מאמין שיש "רעב להצלחה"

29.6.2021 / 18:10

הקבוצה שסיימה את העונה הקודמת במקום השמיני, התאמנה ללא פדידה שיצטרף ברביעי. הבלם ששיחק איתו בכפר סבא הצטרף. המאמן: "יודעים לאן אנחנו יכולים להגיע"

אימון הפתיחה של הפועל חדרה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי המסע המרשים עם מנחם קורצקי בסיום העונה הסדירה ובפלייאוף התחתון בו סיימה במקום השמיני בליגת העל, הפועל חדרה פתחה הערב (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2021/22 וזכתה לתמיכה של יותר מ-100 אוהדים. הקבוצה צירפה עד כה חמישה שחקנים חדשים: החלוצים מוחמד גדיר ורועי זיקרי, המגן דולב אזרואל והקשרים אביאל בן חמו ועומר פדידה שהיה היחיד מביניהם שלא נכח באימון.

שחקני הפועל חדרה החדשים: רועי זיקרי, עומר דנינו, אביאל בן חמו, מוחמד גדיר, דולב אזרואל. שלומי גבאי
רק עומר פדידה חסר. רועי זיקרי, עומר דנינו, אביאל בן חמו, מוחמד גדיר ודולב אזרואל/שלומי גבאי

שחקן החיזוק השישי הוא הבלם עומר דנינו, שחתם על חוזה לעונה אחת אחרי שירד ליגה עם הפועל כפר סבא בעונה שעברה, ונטל חלק באימון. דנינו בן ה-26 גדל במכבי פתח תקוה ושיחק בה עד למעבר לכפר סבא.

חדרה הצליחה לשמור בינתיים על גוסטבו מרמנטיני המבוקש, שנמצא עדיין בברזיל ויצטרף לאימונים באיחור. הקבוצה מחפשת מגן שמאלי, אחרי עזיבתם של מקס גרצ'קין ועבדאללה ג'אבר, וגם חלוץ זר בעקבות הפרידה מאונוריודה אודה.

עוד בוואלה!

ליגת העל: כל השינויים של חלון ההעברות, קיץ 2021, עד סגירתו

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי והצוות המקצועי. שלומי גבאי
הסגל לא מלא עדיין. מנחם קורצקי עם הצוות/שלומי גבאי

המאמן מנחם קורצקי אמר: "אני מאוד נהנה פה, אני אשמח להישאר לזמן רב. אני מתרכז בעבודה שלי ובהצלחת ההקבוצה. אנחנו יודעים מה המהות של הפועל חדרה ולאן אנחנו יכולים להגיע מבחינת יכולת. בעונה שעברה עשינו את זה ונרצה להמשיך. הסגל לא מלא עדיין, זה רק אימון ראשון. יהיה עוד הרבה זמן לדבר על מטרות. אני מרוצה ממי שהגיע עד עכשיו ואני מאמין שהשחקנים יהיו רעבים להצליח".

מנשה זלקה קפטן הפועל חדרה. שלומי גבאי
עושים היסטוריה. מנשה זלקה/שלומי גבאי

הקפטן מנשה זלקה: "התחושות נהדרות. זו גם היסטוריה, פעם ראשונה שהפועל חדרה פותחת עונה רביעית ברציפות בליגת העל. אנחנו עובדים לאט לאט, רוצים לתקוע יתד בליגת העל גם לשנים הבאות".

החלוץ החדש מוחמד גדיר: "אני בא מוכן, רוצה להבקיע כמה שיותר גולים ושחדרה תישאר כמה שיותר מהר בליגה. מרגע שבאתי אני מרגיש את החום והאהבה, ואין דבר יותר חשוב מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully