וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה חוששים: אם הסחבת תימשך, רוסלן ברסקי יחתום בקבוצה אחרת

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 15:18

הקשר הבהיר לראשי המועדון שהגיע להבנות עקרוניות על שחרור ממכבי תל אביב, אך הסיכום עימו מתמהמה והוא עשוי לעזוב. לירן סרדל חתם לעונה נוספת

אוהדי הפועל חיפה מפגינים נגד עינת קליש/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

גורמים בהפועל חיפה חוששים שרוסלן ברסקי יחתום בקבוצה אחרת, וזאת בשל התמהמהות של ראשי המועדון במגעים מולו. לוואלה!ספורט נודע שברסקי הבהיר לראשי חיפה שהגיע להבנות עקרוניות עם מכבי תל אביב על שחרורו אם יחתום בהפועל חיפה, אך בשלב זה יואב כץ עדיין לא סיכם עם הקשר את תנאיו ובמועדון יש לא מעט שחוששים שהסחבת תגרום לברסקי לחתום בקבוצה אחרת, כשלא מעט קבוצות בליגת העל מגששות אחר השחקן, כמו גם כמה קבוצות מחו"ל.

בינתיים החתימה הפועל חיפה את לירן סרדל לעונה נוספת. ירן סרדל נשאר בהפועל חיפה. אחרי משא ומתן ממושך, הקשר שיחגוג בסוף השבוע 27 חתם היום (שלישי) על חוזה לעונה נוספת במועדון, וישלים עונה תשיעית בקבוצה הבוגרת, בה ערך הופעת בכורה בגיל 19.

שחקן הפועל חיפה לירן סרדל. דני מרון
עוד עונה בכרמל. סרדל/דני מרון

"לירן הוא הפנים היפות של הפועל חיפה, ילד שגדל בבית הספר לכדורגל שלנו ועשה את כל המסלול במחלקת הנוער עד שהפך לשחקן הרכב בקבוצה הבוגרת ומשנה לשנה משתפר עוד ועוד", החמיא בעלי הקבוצה יואב כץ. "החתמת לירן מהווה נדבך חשוב בבניית הסגל שלנו לעונה הקרובה שמבוססת על שלד של שחקני בית ושחקני שהם כמו שחקני בית לצד שחקנים שצרפנו ונצרף בתקופה הקרובה".

בסך הכל ערך סרדל 186 הופעות בליגת העל וכבש שבעה שערי ליגה, שבעה מהם בעונה שעברה. עם סיום חוזהו בדק סרדל אפשרות לעבור לחו"ל ואף היה על הכוונת של הפועל תל אביב, אולם בסופו של דבר החליט להישאר בקבוצת הבית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully