וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנוקאאוט האכזרי: שיכור התגרה באדם באמצע בר, ואז הוא גילה שמדובר בלוחם MMA

29.6.2021 / 12:44

בליין שיכור הקניט את ג'ו שילינג, שבתגובה שלח לפניו שני אגרופים אכזריים אל מול המצלמה: "הליצן הזה לא הפסיק להסתכל עליי"

ג'ו שילינג לוחם MMA אמריקאי תוקף אדם באמצע בר/טוויטר

ג'ו שילינג נחשב ללוחם אדיר. האמריקאי בן ה-37, בעבר אלוף העולם באגרוף תאילנדי במשקל כבד של WBC ומי שזכה באינספור תחרויות קיקבוקס ואף התחרה בבלאטור (ארגון קרבות ה-MMA השני בגודלו בעולם אחרי UFC) שלח מאות יריבים "לישון" בנוקאאוטים שונים במהלך הקריירה שלו. אבל יש סיכוי לא רע שהנוקאאוט האחרון שלו יהיה גם המפורסם ביותר בקריירה שלו.

בימים האחרונים סרטון הכולל נוקאאוט אכזרי של שילינג חורך את הרשתות החברתיות. אלא שבניגוד לכל הנוקאאוטים הקודמים שלו, הנוקאאוט הזה היה הרחק מחוץ לזירה - אחרי ש"היריב" שלו היה לא אחר מבליין רנדומלי שיכור, שהתגרה באדם הלא נכון.

בסרטון הוויראלי נראה אותו אדם באמצע הבר, כשהוא שותה אלכוהול, שר ונראה במצב רוח די מרומם, כשלפתע שילינג מגיח מאחוריו. הוא ניסה לחלוף על פניו, אך נתקע בו, וכדי להמשיך בדרכו הוא הזיז אותו קלות. מיד לאחר מכן נשמע בסרטון אותו אדם קורא לשילינג אחרי שזה נתקע בו. אז הוא הסתובב ולפתע הבליין התקרב אליו בצורה מאיימת. שילינג, שטען שהרגיש מאוים, לא חשב פעמיים ובתוך שניות שלח לפניו שני אגרופים אדירים ששלחו את אותו אדם לקרקע, אחרי שאיבד את הכרתו מעוצמת המכה.

אחרי הווידאו הוויראלי ולאחר שהתקרית פורסמה בכל המדיות הגדולות בארצות הברית, שילינג מיהר להגיב למקרה ברשתות החברתיות: "כנראה שבמדינה הזו לא יודעים הגנה עצמית מהי. אני מודה לכולם על התמיכה ברגעים הלא פשוטים האלו בהם איימו על חיי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"הוא שר ראפ כמו אידיוט", כתב שילינג על איך נראה הערב מהזווית שלו. "הוא הפנה הערה גזענית אל אחד המבלים במקום שהיה שחור, אבל אותו אדם לא רצה לעשות עניין מזה. בהמשך, הליצן הזה לא הפסיק להסתכל עליי. יצאתי לעשן סיגריה וכשחזרתי, הוא נתקע בי. שמתי עליו את היד והוא מיהר להתנצל, אבל מיד כשהסתובבתי צרח לי באוזן "היי!". הסתובבתי והוא נצמד אליי בצורה מאיימת. החלטות גרועות נלקחות מדי יום וזו אחת מהן. הרגשתי מאויים והגבתי. אחרי התקרית, אותו בחור שחור וגם ה-DJ שניגן במסיבה הודו לי. כפי שניתן לראות בסרטון, כשהוא התקרב אליי רואים שחששתי לחיי, ופשוט הגנתי על עצמי נגד הרוע בעולם הזה".

שילינג, שהתחרה באגרוף תאילנדי, קיקבוקס, MMA ואגרוף, לא דרך בזירה מקצוענית מאז הקרב האחרון שערך ב-2019 בבלאטור טוני ג'ונסון.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully