וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן העביר אימון ראשון בבית"ר ירושלים: "אני חייב להכיר את השחקנים טוב יותר"

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 14:45

המאמן ההולנדי פגש לראשונה את שחקניו החדשים, אוחנה הציג אותו: "הוא מבין כדורגל ברמה הגבוהה ביותר". בית"ר לא תמהר להחתים זרים: "לא נתפשר, גם אם זה ייקח כמה שבועות"

אימון הבכורה של ארווין קומאן כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים שריינה כעשרת אלפים כרטיסים עבור אוהדיה למשחק הידידות נגד ברצלונה ב-4 באוגוסט. בית"ר תיתן קדימות לאוהדים שירכשו מנוי לעונת המשחקים הקרובה, כאשר יוקצב זמן מוגבל בהם יוכלו לרכוש כרטיסים למשחק הראווה. בבית"ר מספרים על התלהבות שיא מהמשחק ודרישה גדולה לכרטיסים מצד חברות מסחריות ווועדי עובדים, ומאמינים שהכרטיסים ייחטפו ברגע שיוצעו לקהל הרחב.

הקבוצה תפתח באופן מלא את אימוניה רק ביום ראשון, יחד עם כל שחקני הנבחרות - אוראל דגני, איתמר ניצן, אביאל זרגרי, מרקו ינקוביץ', חלאופילו פלייטר וכן מתאוסיניו שעדיין לא יצא מבידוד. בינתיים, ארווין קומאן התחיל לעבוד כבר היום עם הסגל הקיים, אליו הצטרפו עומר לקאו, איתי לוי ואופיר בנבנישתי, שהרשימו בשני ימי ההתרשמות וימשיכו להיבחן.

קומאן ערך שיחת היכרות עם השחקנים לפני הציג אותו אלי אוחנה: "אני מאוד שמח להתחיל עונה חדשה, עם מאמן חדש, ועם רעב ומוטיבציה. אני מכיר את ארווין הרבה שנים, וגם שיחקנו ביחד. מדובר באדם נהדר, שמבין כדורגל ברמה הגבוהה ביותר. אני מאחל לכולנו בהצלחה". קומאן עצמו אמר לאתר הרשמי: "היה נחמד מאוד להיות על המגרש, גם לשחקנים. עשינו אימון טוב, אני חייב להכיר את השחקנים טוב יותר והם צריכים להכיר אותי טוב יותר, אבל זה בסדר, נעשה את זה בשבועות הקרובים. היה טוב להיות כאן באימון הראשון. נהננו".

ארווין קומאן בית"ר ירושלים עם גל כהן. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
כבר צפה בלוסיו וברסקי. קומאן עם עוזרו גל כהן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ירדן שועה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים
מקס גרצ'קין שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מקס גרצ'קין שחקן בית"ר ירושלים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר החלה להגיש הצעות לשחקנים זרים ולעשות בדיקות מעמיקות לגביהם, אבל עדיין לא ממהרת. ההחלטה לגבי שלושת הזרים תהיה מכרעת בנוגע לעונה של הקבוצה ובצוות המקצועי יודעים שאין מקום לטעויות. למצוא שחקנים חופשיים בחודש יולי בסכומים של 150-180 אלף דולר שיעשו את השינוי זה לא פשוט, ובבית"ר אמרו אתמול כי לא יתפשרו עד שימצאו שחקנים איכותיים, גם אם זה ייקח עוד כמה שבועות.

בנוגע לאבי ריקן אין שינוי ולא נוצר קשר בין הצדדים בימים האחרונים. לגבי עומרי אלטמן, נוצר גישוש מצד בית"ר אך לא מעבר לכך בשלב הזה. השחקן מקווה להגיע להבנות עם הפועל תל אביב, שהגישה לו הצעה לשלוש שנים. ארווין קומאן צפה בוידאו של לוסיו ורוסלן ברסקי, אך בשלב הזה עדיין לא התקבלה החלטה לגביהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully