וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי הפועל חיפה מחו מול ביתה של ראש העירייה בשל ההחלטה על "חוף מכבי חיפה"

עשרות הגיעו להפגין אחרי שפורסמו קריאות בקבוצות האוהדים במהלך היום: "קליש מנסה בצעדים פופוליסטים להרוויח הון פוליטי ואולי לאסוף כמה קולות - לא על הגב שלנו". ספונסר חדש להפועל חיפה

אוהדי הפועל חיפה מפגינים נגד עינת קליש/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

עשרות אוהדי הפועל חיפה הגיעו למחות מול ביתה של עינת קליש-רותם, ראש עיריית חיפה, בעקבות ההחלטה לקרוא חוף על שם מכבי חיפה לכבוד האליפות הירוקה. אחרי שהקהל וגם הבעלים יואב כץ הביעו את זעמם, הגיעו היום (שני) עשרות אוהדים לביתה של קליש-רותם, שרו את שירי המועדון וקראו נגד היריבה העירונית.

בשעות הבוקר הפיצו אוהדי הפועל חיפה קריאות למחאה על ההחלטה לפתוח את החוף ב-1 ביולי, בעוד שלושה ימים. "רגע לפני נקודת האל-חזור, יש לנו את היכולת להשפיע על ההחלטה ולשנות אותה", נכתב בהודעה. "קליש מנסה בצעדים פופוליסטים להרוויח הון פוליטי ואולי לאסוף כמה קולות - לא על הגב שלנו. נבחרת ציבור, שנבחרה על ידי תושבי העיר, לוקחת משאב ציבורי והופכת אותו לרכוש פרטי ועל הדרך פוגעת בקהילה גדולה אחרת בעיר".

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר עם צלחת האליפות לצד עינת קליש-רותם ראש עיריית חיפה. טל לוי
עינת קליש-רותם עם יעקב שחר לאחר זכייתה של מכבי חיפה באליפות/טל לוי

הפועל חיפה חתמה בינתיים על הסכם עם מאמצת ראשית חדשה - חברת "אלמוג ציוד טכני". הבעלים יואב כץ אמר: "אני מודה לצחי נקש מחברת אלמוג על האמון ועל שיתוף הפעולה לטובת הצלחת המועדון". צחי נקש מסר: "שמח להצטרף למשפחת הפועל חיפה ולסייע לעמוד בראשו יואב כץ בהשגת המטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully