וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר, ויקי פרץ, הלך לעולמו בגיל 68

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 15:38

אבל בספורט הישראלי: אחד הסקוררים הבולטים בסוף שנות ה-70 מת בנסיבות טרגיות. זכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות, רשם 40 הופעות ו-14 שערים בנבחרת ישראל ו-27 שערים בליגה הבכירה בצרפת במדי שטרסבורג. הלוויתו תיערך ב-15:00 בבית העלמין מורשה ברמת השרון

טקס הלוויה של ויקי פרץ/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אבל בכדורגל הישראלי: ויקי פרץ, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, הלך לעולמו בגיל 68. אחרי שחווה קשיים רבים לאחרונה, ניסה אתמול פרץ לשים קץ לחייו, ואנשי מד"א מצאו אותו ללא דופק. הוא הונשם במקום ורק לאחר מכן פונה לבית החולים תל השומר, שם נאבקו על חייו עד שבשעה 2:00 בלילה נאלצו לקבוע את מותו.

פרץ עבר תקופה לא פשוטה ברמה הכלכלית והמשפחתית. הוא הסתבך בעקבות עסק כושל בו לקח חלק, נכנס לחובות והגיע למצב בו לא דיבר עם חלק מבני משפחתו, ומצב רוחו היה שפוף בשנים האחרונות.

הלוויתו תיערך היום ב-15:00 בבית העלמין מורשה ברמת השרון.

שחקן העבר ויקי פרץ. קובי אליהו
טרגדיה בכדורגל הישראלי. ויקי פרץ/קובי אליהו

פרץ, 68, זכור בעיקר מתקופתו במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל. לאחר שהחל את הקריירה במכבי רמת עמידר, עבר לצהובים ב-1973 וסייע להם לזכות בדאבל ב-1976/77, אז גם הוכתר כמלך שערי הליגה. ב-1980 חתם בשטרסבורג הצרפתית ובשנתיים שלו במדיה כבש 27 שערים בליגה הבכירה בצרפת. בעונת 1982/83 הצטרף לראן ועם 17 שערים, סייע לה לעלות לליגה הראשונה.

ב-1983 חזר למכבי תל אביב ואחרי שנתיים עזב לשמשון תל אביב. עד שפרש ב-1991, הוא הספיק ללבוש גם את מדי בית"ר נתניה, הפועל לוד ומכבי השקמה רמת חן. בארון התארים שלו ניתן למצוא שתי אליפויות וגביע עם מכבי תל אביב. פרץ רשם 40 הופעות במדי נבחרת ישראל ובהן כבש 14 שערים. גיסתו, דורית, היא אלמנתו של כדורגלן העבר אבי כהן ז"ל ובנו הוא שחקן העבר והמאמן בהווה, עומר פרץ.

אחרי שפרש, פרץ אימן את נבחרת הנערים של ישראל ובהמשך שימש כעוזרו של אלי כהן בהפועל תל אביב ובמכבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • ויקי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully