וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס שוחרר מהפועל חולון: "הצבתי את המשפחה לפני הקריירה"

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 15:25

הסגולים הגיעו להסדר עם היווני, שיוכרז בקרוב כמאמנה החדש של א.א.ק אתונה: "מסיים את תפקידי ברגשות מעורבים". נמשכים החיפושים אחר מחליף, כאשר העדיפות היא למאמן זר נוסף

עכשיו זה סופי ורשמי: סטפנוס דדאס עוזב את הפועל חולון, ויוכרז בקרוב כמאמנה החדש של א.א.ק אתונה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בימים האחרונים, מאז נודע דבר פנייתה של הקבוצה היוונית למאמן הסגולים, הוא הגיש בקשה להשתחרר מחוזהו ולבסוף הגיע להסדר עם הנהלת חולון בנוגע לתנאי שחרורו. ככל הידוע, דדאס עצמו הוא זה שישלם את סכום הפיצוי.

"אחרי חשיבה ארוכה, כשעליי להציב את המשפחה בראש סדר העדיפויות, לפני הקריירה שלי, נאלצתי לקבל החלטה קשה ואמוציונלית", כתב דדאס בפוסט פרידה. "אני מסיים את תפקידי ברגשות מעורבים. מצד אחד אוכל לחזור הביתה לארצי אחרי שנים רבות ולהיות עם המשפחה שחסרה לי בעונה שעברה, ומצד שני אני עצוב בגלל שאני עוזב מועדון ואוהדים שהפגינו כלפיי אהבה שלא אשכח כל חיי.

"אני גאה במה שהשגנו ובעובדה שביססנו את חולון בצמרת הכדורסל הישראלי והאירופי. אני רוצה להודות לעוזר שלי עמית שרף, לכל הצוות ובמיוחד לשלושה אנשים שנתנו לי את ההזדמנות - רועי דבורה, איתו לנציאנו ושלמה אייזיק. אוהדי חולון, תמיד תהיה לכם פינה חמה בליבי ואני אתגעגע אליכם. יאללה חולוניה!".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
עוזב אחרי עונה מצוינת. דדאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

דדאס (39) הגיע לישראל לפני שנה וחצי, לאחר ששרון דרוקר ומתן חרוש פוטרו מתפקיד המאמן הראשי בזה אחר זה. בעונה החולפת הוא הצעיד את חולון לזכייה בליגה הבלקנית, להופעה ראשונה ברבע גמר ליגת האלופות וגם לחצאי גמר גביע המדינה והפלייאוף של ליגת העל.

כבר לפני ארבעה חודשים חתם היווני על הארכת חוזה, שבמסגרתה הייתה לו אופציית יציאה הקיץ לקבוצת יורוליג. לבסוף הוא חוזר ליוון, ולא.א.ק שתופיע בליגת האלופות.

חולון כבר החלה בחיפושים אחר מאמן חדש. מועמדותו של עודד קטש הוסרה ברגע שעלתה, ובמועדון מרכזים כעת מאמץ לאתר מאמן זר נוסף שיגיע במקומו של היווני. בכל מקרה, עוזר המאמן עמית שרף אמור להמשיך בתפקידו.

ההכרזה על מינויו של דדאס למאמן א.א.ק היא עניין של זמן, לאחר שכל התנאים בינו לבין קבוצתו החדשה כבר נסגרו, ואמש הודיעה ההנהלה לוונגליס אגלו על סיום דרכו. האתונאים סובלים ממשבר כלכלי חריף, וההערכה ביוון היא שתקציב השחקנים לעונה הקרובה לא יגיע למיליון יורו וצפוי להיות נמוך מזה של חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully