וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עוואד הוצע בפולין ושוויץ, מכבי חיפה מגבירה מאמצים לצירוף דין דוד

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 14:43

החלוץ הבין שמעמדו בירידה וצפוי לעזוב לחו"ל, ויסלה פלוצק הפולנית התעניינה והאלופה לא תעמוד בדרכו אם יקבל הצעות. במועדון מתעקשים לצרף את דוד או צ'יבוטה, למרות ש"מדובר בעסקאות מורכבות"

בלם מכבי חיפה אורי דהן באצטדיון/מכבי חיפה

אחרי שנחתה בהולנד, מכבי חיפה תתמקד בגיבוש השחקנים לקראת צמד המשחקים נגד קייראט הקזחית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. האלופה קרובה להשלמת הסגל, זאת לאחר שבן שהר הצטרף למחנה האימונים וצפוי לחתום רשמית אחרי שיפתור את עניין התרת חוזהו מול הפועל באר שבע. גם רז מאיר וריאן סטריין הצטרפו והם יתחרו על עמדת המגן הימני.

עם זאת, לוואלה! ספורט נודע שמוחמד עוואד מעוניין לעזוב את הקבוצה ונציגיו הזרים כבר מחפשים אופציות בחו"ל, כשהליגות העיקריות בהן מתמקדים נציגיו הן פולין ושוויץ. אחת הקבוצות שהתעניינו באפשרות לצרפו היא ויסלה פלוצק הפולנית. בחיפה לא צפויים להערים קשיים על עזיבה של עוואד, שמיועד לשמש כחלוץ שלישי.

במקביל, הירוקים ממשיכים במאמצים לצרף את דין דוד ממ.ס. אשדוד, ואם לא יצליחו ינסו להחתים את מאוויס צ'יבוטה. "קשה מאוד לצרף אחד מהם כי שתי העסקאות מורכבות", אמר גורם במועדון, "אנחנו עושים ניסיונות גדולים לצרף אחד מהם ולהשלים סופית את הסגל".

שחקן מכבי חיפה, מוחמד עוואד. לילך וייס רוזנברג
רוצה קבוצה בה הוא ישמש בורג מרכזי. עוואד/לילך וייס רוזנברג

גם בנוגע למוחמד אבו פאני אין שינוי ובשלב זה אין הצעות רשמיות על השחקן. הקשר קיבל מסר מהצוות המקצועי שאם יבחר להישאר, מעמדו לא ייפגע והוא יהיה חלק מרביעיית קשרים מרכזיים חזקה שתאפשר רוטציות נרחבות. אגב, אם ארבעת שחקני הקישור יישארו (אבו פאני, מוחמד, לביא, רודריגס), יובל אשכנזי או מאור לוי כנראה יושאלו. בלוי הצעיר מעוניינות לא מעט קבוצות בליגת העל, בראשן הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully