וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבע שנים מוצלחות: ארז ביטמן עוזב את נבחרת דנמרק

27.6.2021 / 10:57

המאמן הישראלי, שהיה רחוק סל אחד מהדחה סנסציונית של ליטא והעפלה לאליפות אירופה, החליט לעזוב את התפקיד: "היו שינויים באיגוד, ולא קיבלתי ביטחון שאוכל להמשיך בתנופה"

לפני ארבעה חודשים בלבד, ארז ביטמן היה רחוק סל אחד מעלייה סנסציונית עם דנמרק ליורובאסקט על חשבונה של ליטא, והיום (ראשון) מסיים המאמן הישראלי את תפקידו בנבחרת בתום ארבע שנים מוצלחות.

ביטמן (52) דחה את הצעת האיגוד הדני להאריך את חוזהו עד 2025 והודיע על עזיבה. "ההחלטה הזאת קשה מאוד עבורי אחרי שנים נהדרות שבהן התקדמה הנבחרת כ-20 מקומות, והפכה לגיטימית באירופה אחרי שבכלל לא הייתה בדרג א'", הסביר המאמן בשיחה עם וואלה! ספורט.

מאמן נבחרת דנמרק ארז ביטמן. FIBA, אתר רשמי
ארז ביטמן/אתר רשמי, FIBA

לדברי ביטמן, "ההחלטה לא לחדש את החוזה נבעה בעיקר מהחלפת מספר בעלי תפקידים באיגוד. לא הצלחתי לקבל ביטחון שאוכל להמשיך בתנופת הפיתוח מארבע השנים האחרונות. ניסינו למצוא פתרונות, אך כרגע, בגלל דברים שאינם בשליטתי, לא יכולתי לקבל את ההצעה".

בדנמרק אימן הישראלי בין היתר את כוכב אולימפיה מילאנו שאבון שילדס ואת הגארד איפה לונדברג, שפרץ והפך בעונה החולפת לשחקן מוביל בצסק"א מוסקבה. בקיץ הקרוב תפתח הנבחרת את הופעותיה בסיבוב המקדים על הזכות להשתתף במוקדמות גביע העולם. היא תשחק נגד מונטנגרו ואיסלנד, אבל עם מאמן חדש.

יו"ר האיגוד הדני, מאדס יאנג כריסטנסן, נפרד מביטמן: "אני רוצה להודות לארז על המאמצים הכבירים שלו למען הנבחרת. הוא מאמן מחויב ומוכשר, שהרים את הנבחרת לרמה הבאה, ומעולם לא היינו קרובים לאליפות אירופה כמו שהיינו יחד איתו".

  • עוד באותו נושא:
  • ארז ביטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully