וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחתה בהולנד עם בן שהר. טואטחה נשאר בארץ

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 11:18

האלופה יצאה למחנה האימונים בו היא תגביר את ההכנות לצמד המשחקים נגד קייראט. ברק בכר: "נצטרך להעמיס חומרים בזמן קצר"

בלם מכבי חיפה אורי דהן באצטדיון/מכבי חיפה

מכבי חיפה נחתה היום (ראשון) בהולנד לקראת פתיחת מחנה האימונים שלה, במסגרתו תגביר הקבוצה קצב בהכנות לצמד המשחקים נגד קייראט במוקדמות ליגת האלופות. ביום שישי ב-15:30 תפגוש האלופה את שרלרואה הבלגית למשחק הכנה לקראת הדבר האמיתי: הירוקים יארחו את אלופת קזחסטן ב-7 ביולי ויתארחו אצלה שבוע לאחר מכן.

החלוץ בן שהר הצטרף למרות שלא חתם בקבוצה. בצוות המקצועי רוצים מאוד את שהר שסיכם למעשה את כל תנאיו, כשהמכשול היחידי המפריד בינו לבין חתימה רשמית הוא התרת חוזהו בהפועל באר שבע. גם יתר השחקנים החדשים יצאו למחנה.

מי שלא המריאו עם הקבוצה הם טאלב טואטחה ומקסים פלקושצנקו שמחזיקים בחוזה, אך לא נמצאים בתוכניות המקצועיות. גיא דהן שנראה טוב באימוני טרום העונה, לא יצא להולנד והעומס בחוד יביא לכך שהוא יושאל שוב. דהן נמצא ברשימת השחקנים שאמורים לעבור בהשאלה להפועל עפולה במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים, אך הוא מעוניין לשחק בליגת העל בעונה הקרובה ואמור למצוא בה קבוצה.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
עדיין צריך לסגור את עניין השחרור מהפועל באר שבע. שהר/דני מרון

עם הקבוצה המריאו היום גם שחקנים שעתידם בקבוצה עדיין לא ברור. סימן השאלה הגדול ביותר הוא בנוגע למוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס. הראשון רוצה לעזוב ומחפש קבוצה, אך עד כה לא הגיעה הצעה עבורו, בעוד הספרדי דווקא הביא הצעות, אך בשלב זה אין כוונה לשחררו. מוחמד עוואד שמאוכזב מאוד ממעמדו, יבקש לעזוב לאחר שימצא קבוצה ובסביבתו מעידים שיש בו התעניינות מחו"ל.

המאמן ברק בכר הדיח את קייראט בשנתיים הקודמות במוקדמות הליגה האירופית, תחילה עם הפועל באר שבע ובקיץ שעבר עם מכבי חיפה. המאמן אמר לפני ההמראה: "הייתה פגרה קצרה ועוד מעט יש לנו משחק, אז כמובן שבמחנה נצטרך להעמיס חומרים בזמן קצר. המטרה היא לגבש את הקבוצה, להתכונן למשחק הבא ולגבש את השחקנים החדשים שהצטרפו יחד עם הבסיס הקיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully