וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל המסע של בית"ר ירושלים לארה"ב, התקציב לזרים יוגדל

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 11:56

בשל בעיה של ויזות ומחלוקות עם מארגני הטורניר בוושינגטון, בית"ר תערוך מחנה באירופה בחודש יולי. חוגג הגדיל את הסכומים לזרים, קומאן יבחן שחקנים ביניהם לקאו, ינקוביץ' קיבל אישור להגיע לארץ באיחור

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:3/ספורט1

מסע המשחקים של בית"ר ירושלים לבירת ארה"ב וושינגטון, שאמור היה לצאת לפועל בתחילת יולי, בוטל. בשל הנחיות הקורונה והקשיים בהשגת ויזות ואישורי שהייה עבור כל השחקנים, כולל הזרים, שלא שהו במדינה ירוקה 14 יום לפני הטיסה, הוחלט במועדון לוותר על ההשתתפות, מה גם שנתגלו מחלוקות בפן הכלכלי עם מארגני הטורניר. כעת בוחנת בית"ר אופציות למחנה אימון באירופה, בתקווה לסגור זאת כבר בימים הקרובים.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
יחפש אופציות אחרות. חוגג/דני מרון

היום (ראשון) יערכו השחקנים מבדקים רפואיים. המאמן החדש ארווין קומאן יכיר לראשונה את הצוות שלו, כאשר ביומיים האלו יצפה המאמן במושאלים ובמספר שחקנים מליגות נמוכות שיגיעו להתרשמות. למבחנים יגיעו גם הקשר עומר לקאו והמגן עידן רטה. מרקו ינקוביץ' , שאמור היה לנחות היום, קיבל אישור להגיע בהמשך השבוע. על אף הדיווחים בהתעניינות סביב ינקוביץ' בטורקיה ובמזרח, עד עתה לא התקבלה בבית"ר שום בקשה לשחררו או הצעה לשלם עבורו דמי העברה.

בעניין הזרים, בבית"ר ירושלים סיפרו שמשה חוגג הבהיר לצוות המקצועי שהוא מגדיל את התקציב לצירופם של שחקנים זרים. אם עד עתה דובר על שכר שנע סביב 100-120 אלף יורו לעונה, כעת הבעלים מוכן לשלם לזרים חדשים 150-200 אלף יורו - זאת אחרי שבמועדון הבינו שהם יתקשו לצרף ישראלים משמעותיים.

עוד בוואלה!

לקראת המשחק החגיגי: בית"ר ירושלים תחוזק, ברצלונה התחייבה להגעת כל הכוכבים

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יכיר לראשונה את הצוות. קומאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

במועדון מקווים כי מחר או מקסימום ביום ב' יוסדר כל נושא הבידוד של מתאוסיניו והוא יוכל להצטרף לאימונים. הקשר עצמו סיפר כי עבד קשה לאורך הקיץ והוא מאוד רוצה להוכיח עצמו העונה ולהתקדם דרך בית"ר לליגות בכירות יותר. גם סנטיאגו אוקמפוס יצטרף לפתיחת האימונים ביום ג' ובשלב זה אמור להיות חלק מהסגל. חלאופילו פלייטר נמצא בארצות הברית עם נבחרתו, וכל עוד לא יצורף לקבוצה חלוץ הוא לא יושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully