וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר התבדחו: "ברצלונה? עם הסגל הנוכחי לא ננצח דרבי"

26.6.2021 / 16:31

בקבוצה שמחו לשמוע על המפגש ושחקנים אמרו: "אם זה יעזור למועדון כלכלית, זה הדבר הכי חשוב". ריקן עשוי לקבל הצעה לחוזה לשנתיים, גם ברסקי על הכוונת

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בעוד משה חוגג עדכן לאחרונה את ראשי המועדון על האפשרות לקיום משחק עם ברצלונה, מי שהופתעו מאוד מהפרסומים היום (שבת) היו הצוות המקצועי והשחקנים. נכון לשלב זה בבית"ר עדיין לא יודעים אם יוכלו לצאת למסע המשחקים בארה"ב בתחילת יולי והדבר מעכב את ההכנות, שכן אם ההשתתפות בטורניר מתבטלת, לא יהיה פשוט למצוא אופציה חליפית של מחנה אימונים באירופה שיכלול יריבות אימון ראויות, עליו במועדון עובדים במקביל.

אגב, שחקנים בקבוצה דווקא שמחו לשמוע שברצלונה תגיע לארץ. על אף ההומור הפנימי ביניהם על הסיכויים לצאת בכבוד מהמשחק ("עם הסגל הנוכחי לא ננצח דרבי אז אין מה להתרגש") אך בהתייחסות רצינית הם אומרים: "לא יודעים מה המשמעויות, אבל אם זה יעזור למועדון כלכלית זה הכי חשוב. כולם כאן בלחץ אם יקצצו לשחקנים, גם העובדים בלחץ גדול, חלק חוששים מפיטורים, גם אם נצטרך להעלות ולקבל בראש במשחק ידידות, אם זה יעזור למועדון כלכלית זה הדבר הכי חשוב שיש היום".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
ההצעה תשודרג? אבי ריקן/מאור אלקסלסי

בבית"ר מתקשים להחתים עד עתה שחקני חיזוק, כאשר השם הישראלי הבכיר, אולי האחרון ברשימה, זהו אבי ריקן. הקשר עדיין ממתין למכבי תל אביב וזוכה להצעות ממספר קבוצות אחרות בחוזה לשנתיים, מה שבבית"ר לא נתנו לו בשלב זה. בבית"ר ייערכו מחדש בתחילת השבוע וייתכן כי ההצעה לריקן תשודרג לשנתיים כדי לנסות ולשכנעו לבוא ולהוביל את הקבוצה.

גם רוסלן ברסקי על הכוונת של בית"ר, עם או בלי קשר לריקן. לברסקי יש הצעות מהפועל חיפה והפועל ירושלים לשנתיים, וגם במקרה שלו, זה לא יהיה פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully