וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החתימה את גיא חדידה, איהאב שאמי, יונתן שאבי ואחמד דראושה

25.6.2021 / 12:24

העולה החדשה הודיעה על צירופם של הקשר ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי פתח תקוה ("בטוחים שיוסיף לנו המון"), המגן שהגיע מבני סכנין ("שמחים מאוד שהוא כאן") השוער מהפועל ראשון לציון ("פוטנציאל גדול") ושחקן הכנף מהפועל חיפה: "שמנו עליו עין לפני כמה שנים"

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל ירושלים השלימה הבוקר (שישי) את ההחתמות הראשונות שלה מאז עלתה לליגת העל, כשהודיעה על צירופם של גיא חדידה, איהאב שאמי, ויונתן שאבי ואחמד דראושה.

חדידה, ששיחק בעבר בהפועל כפר סבא והפועל חיפה נמנה בשנתיים האחרונות על הסגל של מכבי פתח תקוה."רצינו את גיא תקופה ארוכה, ואני מאוד שמח שהוא עימנו", אמר המנהל המקצועי שי אהרון. "יש לו איכויות במרכז המגרש שאנחנו בטוחים שיוסיפו לנו המון. ההיכרות שלו עם המאמן ושחקנים משמעותיים בסגל תקל על ההשתלבות, בתקווה ליצירת חוליית קישור דומיננטית בעונה הקרובה, עם עוד חיזוק שעתיד לבוא".

גם מגן בני סכנין איהאב שאמי הצטרף לעולה החדש. "איהאב עוזב לראשונה את סכנין, אחרי כ-100 הופעות בליגת העל, ואנחנו שמחים מאוד שהוא כאן", אמר אהרון. "הוא מגיע כדי לתרום מנסיונו ולהתמודד על עמדת המגן השמאלי, עם התאמה למרקם - הן המקצועי והן החברתי - שנבנה כאן לקראת ליגת העל".

שחקן הפועל ירושלים גיא חדידה. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא לבירה. חדידה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

שאבי, שעמד בין הקורות של הפועל ראשון לציון לשעבר, הצטרף גם הוא. "הוא פוטנציאל גדול, ומבנה האישיות שלו מתאים לרוח המועדון", אמר אהרון.

על דראושה, שחקן הכנף שהגיע מהפועל חיפה, אמר המנהל המקצועי: "אחמד הוא שחקן ששמנו עליו עין כבר כמה שנים, כשבכל פעם הקדימו אותנו. אני שמח שהוא סוף סוף פה. הבאנו אותו מתוך אמונה שאת הפריצה המקצועית המשמעותית הוא יעשה בשורותינו בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully