וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יואב הופמייסטר חתם לשנה, אופציית לוסיו נבדקת

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 12:10

"שמח מאוד לחתום במועדון גדול", אמר הקשר בן ה-20. לאחר נפילת עסקת בן שהר ניר קלינגר מחפש חלוץ חלופי וממשיך לרכז מאמצים גם בהשארת אלטמן. מקורביו של השחקן טוענים כי אם יקבל הצעה משודרגת, יחתום

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה לחזק את הסגל. קשר עירוני קרית שמונה יואב הופמייסטר חתם היום (שישי) לשנה אחת, לאחר ששיחק אשתקד 29 משחקים בליגת העל. "אני שמח מאוד לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב", אמר הקשר בן ה-20. "מחכה כבר לשחק מול הקהל הגדול בבלומפילד ואשתדל לגרום להם לחייך במהלך העונה".

במועדון התאכזבו מבן שהר שצפוי לחתום במכבי חיפה, אך המשיכו קדימה. לניר קלינגר יש רשימה של חלוצים פוטנציאליים מהארץ ומחו"ל והוא לוקח כמה ימים לפני שיקבל החלטה סופית. מהצד הישראלי נמצאים שם בין היתר שמותיהם של גיא מלמד, אנתוני וארן ומוחמד עוואד. אשר לזרים, בינואר האחרון פאטוס בצ'יראי היה חזק ברשימות של קלינגר אך בשלב הזה הוא לא על הפרק. גם לוסיו הוצע למועדון, שבודק אפשרות זו.

עד אשר יוחלט לגבי חלוץ, מבחינת המאמן המטרה המיידית היא עומרי אלטמן, לו הוצע חוזה לשלוש שנים אך אין הסכמות בין הצדדים. בהפועל תל אביב חוששים שהכוכב שלהם מושך את הזמן בהמתנה להצעה אטרקטיבית מחו"ל אך המסר מהשחקן הוא שאם ההצעה תשודרג כפי שהוא מעוניין, אלטמן יחתום במועדון. החלוץ עבר לא מעט קשיים עם ראשי המועדון בשנתיים האחרונות בנוגע לשכרו, קיצוצים והתעסקות בפרטים הקטנים של החוזה, כך שהוא רוצה לגבות את עצמו ולהימנע מעניינים דומים בחוזה החדש.

שחקן הפועל תל אביב יואב הופמייסטר. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
מצטרף לאדומים. הופמייסטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

במועדון מקווים למכור מעל 8,000 מנויים בקיץ הנוכחי, כאשר לפחות ברמת השימור של המנוי מעונת 20\19 ישנה היענות גדולה של אוהדים. האדומים מאמינים שעד יולי, אז תיפתח המכירה לקהל הרחב, יושלם גם הסגל והטירוף יגדל. במועדון אמרו אתמול: "אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי שתהיה קבוצה חזקה לצמרת וכזאת שכל אוהד ירצה לקחת חלק ולעשות מנוי, לפי הוייבים מצד הקהל עד עכשיו כולם מרגישים ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully