וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל "חוף מכבי חיפה": הפועל חיפה מאיימת לפעול משפטית נגד העירייה

25.6.2021 / 8:50

האדומים זועמים על המהלך, יואב כץ: "לא נעבור לסדר היום על החלטת עיריית חיפה להאדרת מועדון אחד והדרת מועדון אחר". אלישע לוי ממשיך לנסות לפעול לצירוף ליואיץ'

תקציר: הפועל חיפה - הפועל כפר סבא 2:3/ספורט1

סאגת "חוף מכבי חיפה" הממותג ממשיכה להעסיק את עולם הספורט החיפאי. אחרי שהתלונן על החלטת המיתוג של העיר, הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מאיים כעת לנקוט בצעדים משפטיים נגד המהלך. בהודעה שהוציא הבוקר (שישי) המועדון נכתב כי "בעקבות הודעת עיריית חיפה על כך שאחד מחופי הרחצה בעיר ימותג בסימן האליפות של מכבי חיפה, ובהמשך למכתב החריף בנושא ששיגר שלשום הבעלים יואב כץ לראש עיריית חיפה הדר' עינת קליש-רותם, יפעל מועדון כדורגל הפועל חיפה גם בדרכים משפטיות.

"הפניה לערכאות משפטיות תיעשה בכדי למנוע פגיעה בזכויותיו של המועדון וזכויות תושבי העיר כתוצאה משימוש במשאב ציבורי, חוף רחצה עירוני, לקידום מועדון כדורגל אחד בעיר על חשבון מועדון אחר המשחק באותה הליגה ובכך לגרום לו לפגיעה תדמיתית וכלכלית קשה".

יואב כץ עצמו הוסיף ואמר: "לא נעבור לסדר היום על החלטת עיריית חיפה להאדרת מועדון אחד והדרת מועדון אחר תוך ביזוי עשרות אלפי אוהדי הפועל חיפה בכלל ובפרט תושבי העיר".

יואב כץ בעלים הפועל חיפה עם סער פדידה. לילך וייס רוזנברג
לא מוותר. כץ/לילך וייס רוזנברג

בצד המקצועי, המאמן אלישע לוי ממשיך לנסות ולקדם מהלך של החתמת מתיאה ליואיץ', שחקנה של בני יהודה, שמחזיק בסעיף שחרור של כ-175 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully