וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן נחת: "מחכה לעבוד עם אלי אוחנה". אבי ריקן מתרחק

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 8:04

לאחר עיכוב של מספר שבועות, ההולנדי הגיע ארצה: "שמח להיות כאן". קשר מכבי תל אביב מתרחק מהבירה, לוסיו עשוי לקבל הצעה

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

המאמן ההולנדי ארווין קומאן נחת הלילה (בין חמישי לשישי) בישראל ויחל היום באופן רשמי את קדנציית האימון שלו בבית"ר ירושלים. למאמן אין יותר מדי זמן להתאקלם, כאשר כבר באמצע השבוע הבא יחלו אימוני הקבוצה. במועדון עדיין ממתינים לאישורים הסופיים על מנת לטוס לטורניר בוושינגטון בתחילת יולי, וקומאן עצמו ממתין לתשובות בעניין כדי לתכנן את ההכנה לעונה, כאשר במקביל לוקחים במועדון בחשבון אופציה חלופית של מחנה אימונים באירופה.

קומאן אמר לאחר הנחיתה: "אני שמח להיות כאן בישראל, לעבוד בבית"ר ירושלים. אני מחכה בציפייה לעונה החדשה, אני מחכה כבר לתחילת השבוע, שנתחיל את האימונים. אני מכיר טוב מאוד את אלי אוחנה, שיחקנו יחד בבלגיה, היתה לנו תקופה נפלאה שם. אני מחכה לעבוד איתו שוב בבית"ר ירושלים. תודה לכולם".

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. קומאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בנוגע לרכש, בבית"ר לא מצליחים עד עתה להתקדם יותר מדי. אליסון דוס סנטוס, איתו היו מגעים מתקדמים, חתם בטורקיה, גם שיחות ראשוניות עם נציגיו של איתן טיבי לא הובילו לכלום והוא חתם בבאר שבע. בנוגע לאבי ריקן, בו רואים בית"ר כרכש מרכזי, הצדדים לא קרובים בשלב זה, כאשר השחקן בודק הצעות נוספות, מה גם שבית"ר מציעה לו חוזה לעונה אחת ואילו יש לו אופציה לחתום לשנתיים בקבוצה אחרת. ייתכן כי בית"ר תשנה את הצעתה בימים הקרובים, אך זה עשוי להיות מאוחר מדי. החלוץ הברזילאי לוסיו עשוי לקבל הצעה כספית בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully