וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מאמן חדש: אורן עמיאל חתם בהפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 21:42

הישראלי, שעזב את נימבורק הצ'כית, חתם לשנתיים במועדון בו היה עוזר לפני שבע שנים. יחליף את יונתן אלון ויבנה סגל חדש בארנה. לאחר החתימה אמר: "נרגש לחזור, ברור לי שהאוהדים האדומים זה הנכס הכי חשוב שלנו"

הפועל ירושלים סיימה את העונה המסויטת שלה כבר לפני שלושה שבועות, ועכשיו יכולה להתחיל במלאכת הבנייה מחדש. המנכ"ל גיא הראל יצא בשבוע שעבר לארה"ב, שם נועד עם הבעלים בניסיון להגדיל את התקציב, ונראה כי כעת יחלו האדומים בהתנעת המהלכים להרכבת הסגל.

הצעד הראשון וההכרחי ביותר היה מינוי מאמן, כשהערב (חמישי) לאחר משא ומתן חתם בקבוצה אורן עמיאל לשנתיים הקרובות. אף שלא שימש כמאמן ראשי בליגת העל כבר 15 שנים, אין מדובר בפנים זרות לחלוטי עבור ירושלים: הוא היה כבר עוזרו של בראד גרינברג בבירה בעונת 2013/14. עמיאל ישוב לארץ ויחליף בתפקיד את יונתן אלון.

לאחר החתימה אמר המאמן: "אני נרגש, גם מעצם החזרה לארץ ובטח למועדון כזה מרגש. אני מכיר היטב את האוהדים האדומים וברור לי שזה הנכס הכי חשוב שלנו. המטרה המרכזית שלנו כרגע היא היא לבנות קבוצה שתתחבר לרוח הייחודית של המועדון גם בסגנון האטרקטיבי וגם ברגש. מצפה לנו הרבה עבודה ואני מתחייב שנעשה הכל כדי שהאוהדים שלנו ייהנו מאיתנו".

אורן עמיאל מאמן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
חתם לשנתיים בבירה. עמיאל/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

עמיאל (49) עבד במשך שמונה שנים בנימבורק והפך מזוהה איתה בעשור האחרון. תחילה שימש כעוזרו של ננו גינזבורג, ובארבע העונות האחרונות עמד על הקווים והצעיד את הקבוצה לזכייה בארבע אליפויות צ'כיה. הוא הגיע איתה פעמיים לרבע גמר ליגת האלופות, ולפני שנה אף נבחר למאמן העונה במפעל.

בין 1995 ל-1999 שיחק עמיאל בהפועל גליל עליון, וניסיונו כמאמן בליגת העל כלל 15 משחקים בכפר בלום ב-2006. מלבד ימיו בנימבורק, הוא שימש כעוזר בגליל, במכבי תל אביב ובירושלים. אם יגיע, הוא יחליף את יונתן אלון, שסיים את העונה החולפת כמאמן הקבוצה.

אף אחד משחקני ירושלים מאשתקד אינו חתום על חוזה לעונה הקרובה, ובמועדון הביעו עניין בהשארתם של אדם אריאל וסולימאן בריימו. עתידו של עידן זלמנסון תלוי במכבי תל אביב, שמחזיקה בזכויות עליו, ונראה כי כל יתר חברי הסגל יעזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully