וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור יהודה לפסגה? הכירו את הכוכבת העולה של ענף הכדורעף

דנה שושן מליקוב, קרולין שלם, שני חי ויהלי אוזן, "קול הספורט"

24.6.2021 / 7:08

לשיראל ג'אנח בת ה-18.5 יש הרבה חלומות ושאיפות. היא רוצה להגיע לאיטליה, מסתכלת על השחקנית הברזילאית שאותה היא מעריצה ויודעת שיש לאן להתקדם. בדבר אחד היא מעוניינת יותר מכל: "צריכה להיות יותר תמיכה בענף". צפו בכתבה

שיראל ג'אנח/קול הספורט

אם לא הגעתם מענף הכדורעף, סביר להניח שלא תסובבו את הראש כשתשמעו את השם שיראל ג'אנח. ובכן, מדובר בכוכבת העולה של הענף בישראל.

ג'אנח, בת 18 וחצי, סומנה כבר מילדות על ידי המאמנים במכון וינגייט למצוינות בספורט, ומגיל 15 היא משחקת בנבחרת הבוגרת. העונה הופיעה לראשונה בליגת העל, והגיעה עם מכבי חדרה למקום השלישי. אלא שלדבריה, כדורעף הנשים אינו זוכה לחשיפה מספקת. "צריכה להיות יותר תמיכה מבחינת כסף וצוות אימון, צריכים הרבה יותר אנשים שידחפו את זה".

הילדה הקטנה מאור יהודה, שחלמה להיות כמו כוכבת נבחרת ברזיל נטליה זיליו פריירה, נמצאת בדרך הנכונה להגשמת שאיפותיה. היעד שלה הוא לשחק בעתיד הלא רחוק בליגה האיטלקית, שנחשבת לבכירה ביותר.

בריאיון שהעניקה לדנה שושן מליקוב, קרולין שלם, שני חי ויהלי אוזן מקורס תקשורת ספורט של "קול הספורט", סיפרה ג'אנח על ההתרגשות לשחק במדי הנבחרת, על השנים באקדמיית וינגייט, על מקומה בקבוצה ("שחקן אחד לא יכול לעשות שום דבר לבד, גם אם הוא הכי טוב") ועל החלומות הגדולים: "אני מאמינה בעצמי ולא אוהבת להיות עם האף למעלה. אנחנו ממשיכים מפה, זו רק ההתחלה".

צפו בכתבה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully