וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר לא.א.ק אתונה מתקרב: סטפנוס דדאס ביקש שחרור מהפועל חולון

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 10:49

המאמן שוחח עם ראשי המועדון, והוא ממתין לתשובתם בנוגע להצעה שקיבל מיוון. בהנהלה צפויים לדרוש פיצוי כספי תמורת התרת חוזהו, אך יש גם קולות שקוראים להשתמש בזכותם להטיל וטו על המהלך

האם הרכבת כבר יצאה מהתחנה? מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס, קיים אמש (רביעי) שיחה עם ראשי המועדון, ובה עידכן אותם בהתפתחויות במגעים בינו לבין א.א.ק אתונה וביקש להשתחרר מחוזהו לעונה הקרובה. המאמן לא קיבל מהם תשובה קונקרטית, ובקרוב תחליט ההנהלה אם לאפשר לו לעזוב ואיזה סכום יידרש בתור פיצוי.

כפי שפורסם כאן אתמול, א.א.ק פנתה לדדאס עם שובו ליוון בשבוע שעבר, והיא מוכנה להציע לו חוזה לשנתיים. הוא נחשב למועמד המוביל להגיע לקבוצה, כשבמקביל נמשכים המגעים עם ונגליס אגלו, שסיים את העונה החולפת על הקווים.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
נגמר הסיפור? דדאס/אודי ציטיאט

על פי חוזהו של דדאס, שנחתם לפני כארבעה חודשים, הוא רשאי להשתחרר תמורת פיצוי לתפקיד של מאמן ראשי או עוזר מאמן קבוצת יורוליג. מכיוון שא.א.ק אינה עונה להגדרה הזאת, היתכנותו של המהלך תלויה בהחלטתה של חולון. ישנם קולות בהנהלה שקוראים להשתמש בזכות הווטו ולהודיע שהיווני אינו משוחרר, אבל ההערכה היא שלבסוף יוצע סכום כספי בתמורה להתרת החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully