וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: איתמר ישראלי חתם לשנתיים

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 19:45

שוער הפועל כפר סבא בשלוש העונות החולפות מצטרף לאלופה עד 2023 ויהיה המחליף של ג'וש כהן. לאחר החתימה אמר: "זה רגע מאושר בקריירה". בקבוצה נוטים לוותר על דין דוד ולנסות להחתים את בן שהר, וגם להאיץ את המגעים לצירופו של צ'יבוטה

בלם מכבי חיפה אורי דהן באצטדיון/מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של השוער איתמר ישראלי לשנתיים הקרובות. ישראלי, ששיחק בשלוש העונות החולפות בהפועל כפר סבא, עמה גם עליה לליגת העל - יגיע כדי להיות מחליפו של ג'וש כהן. לאחר חתימתו אמר ישראלי: "אני שמח להצטרף למועדון ענק כמו מכבי חיפה שזה אירופה לכל דבר. עבורי זה רגע מאושר בקריירה ואעשה הכל לתרום להצלחתו".

החתמתו של ישראלי בעצם מורידה מהפרק את האפשרות שרועי משפתי ממ.ס. אשדוד יחתום אצל האלופה. עקב כך, נראה שעסקת דין דוד לירוקים נראית פחות רלוונטית, על אף שבקבוצה של ברק בכר יעשו מאמצים להחתים את החלוץ של מ.ס. אשדוד. עם זאת, בשל העיכוב עם צירופו של דין דוד, נראה שישנה התקרבות משמעותית בכל הנוגע לאפשרות לצרף את בן שהר. לאחר שיוחתם שהר (או אולי בכל זאת דין דוד) יאיצו במכבי חיפה את המאמצים לצרף את מאוויס צ'יבוטה, ששיחק בשנתיים האחרונות באלופת בולגריה לודוגורץ.

השוער איתמר ישראלי מצטרף למכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מצטרף למכבי חיפה. איתמר ישראלי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
ערך אימון בכורה בירוק. מוחמד/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

כאמור, בחיפה עושים ניסיונות אחרונים בגזרת דין דוד. יחד עם זאת, הקשיים מול מ.ס. אשדוד הביאו לכך שבמועדון שלפו תכנית מגירה בדמותו של בן שהר. החלוץ שיחק תחת ברק בכר בהפועל באר שבע ובין השניים היכרות מעמיקה. שהר ניהל מגעים עם הפועל תל אביב, אבל זו הודיעה שהיא יורדת מצירופו. בחיפה מאוד מעריכים אותו וגורם בקבוצה אמר: "יהיו התפתחויות עד תחילת שבוע הבא לכאן או לכאן. בן הוא בהחלט אופציה נהדרת". גם תאי בריבו בתמונה.

ניקיטה רוקאביצה הבהיר למכבי חיפה שהוא מעוניין למצות אופציות בחו"ל. כזכור, מלך השערים של ליגת העל החליט לנסות ולחפש קבוצה חדשה בעיקר במדינות המפרץ, כשסוכנים מהארץ ומחו"ל הציעו אותו לכמה קבוצות. בשלב זה לא נערכה פגישה בין הצדדים, אך גם באלופה מבינים שהנחישות של החלוץ לעזוב מביאה לכך שהסיכויים שיישאר קטנים. בכל מקרה בחיפה הבהירו לרוקאביציה שאם יהיה מוכן להישאר הם ייכנסו איתו למגעים מהירים.

אורי דהן שחקן מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
במדים הירוקים. דהן/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
זמן להיפרד? ניקיטה רוקאביציה/מאור אלקסלסי

בינתיים בחיפה מרוצים מאוד מהחתימה של אורי דהן והסיכום עם ריאן סטריין, כאשר השניים יצטרפו למחנה האימונים ביום ראשון, כמו גם עלי מוחמד ושון גולדברג. בקבוצה גם ממשיכים בניסיונות למצוא לטאלב טואטחה קבוצה או לחילופין להתיר את חוזהו.

בנוגע לסטריין, במועדון מקווים שהוא לא יוזמן לסגל של נבחרת אוסטרליה לאולימפיאדת טוקיו 2020. המאמן גרהאם ארנולד יפרסם את רשימת השחקנים עד ה-30 ביוני (התאריך האחרון לפרסום הסגלים) ולפי התקשורת האוסטרלית, סטריין בתמונה. אם הוא יוזמן, הוא לא יוכל להצטרף לקבוצתו החדשה לפני תחילת אוגוסט מכיוון ששלב הבתים מסתיים ב-28 ביולי. אם סטריין יוזמן, הוא יפספס את המשחקים נגד קייראט במוקדמות ליגת האלופות ולפחות שני משחקים נוספים לאחר מכן בזירה האירופית.

בתוך כך, אורי דהן הגיע לאצטדיון בחיפה וצולם בסרטון אומר: "אני אורי דהן בן 21 מראש פינה, הגעתי מקרית שמונה וחתמתי במכבי חיפה, המועדון הגדול ביותר בארץ והקהל מספר אחת בארץ. אני גאה ונרגש להגיע לאצטדיון, יאללה מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully