וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הסתיימה הפגישה עם בן שהר - יש התקדמות, אין עדיין סיכום

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 20:08

האם החלוץ יחזור לקדנציה נוספת במדים האדומים? במקביל: פערים עם דוד קלטינס ויואב תומר, דני גרופר יימכר לחו"ל?

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

לאחר שהתגלו פערים כספיים בין בן שהר לבין הפועל תל אביב, נפגשו היום (רביעי) החלוץ והנהלת האדומים על מנת להגיע לסיכום. בקרב פיינליסטית הגביע מאמינים כי בהחלט ניתן יהיה לגשר על הפערים ודיווחו על התקדמות, אם כי עדיין אין סיכום.

במועדון מאמינים ששהר ועומרי אלטמן יחתמו בסופו של דבר. ראשי הקבוצה משוכנעים שלפחות בכל הנוגע לישראל, ההצעות שלהם עבור השניים הן הטובות ביותר והרצון של השחקנים הוא להיות חלק מהמועדון. יחד עם זאת, הדברים יכולים להשתנות אם אחד משלושת המועדונים הבכירים ייכנס לתמונה, וההצעות הכספיות לכל אחד מהשניים יהיו גבוהות יותר משמעותית מזאת של האדומים. "זכותם להתלבט ולחשוב שיוכלו לקבל יותר. אנחנו יודעים שבארץ הם מעדיפים את הפועל", אמרו בקבוצה.

אם שהר לא יחתום, הפועל תל אביב תחדש את המגעים עם גיא מלמד, שנמצא שני ברשימה אחרי שהר מבין הישראלים. במקביל נבחנת גם אופציה של חלוץ זר.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
יעבור או יישאר? אלטמן/ברני ארדוב

רק אחרי שייסגר כל נושא שהר ואלטמן, ניר קלינגר ימשיך לקבל החלטות. בנוגע לדוד קלטינס, אותו רוצה המאמן כמגן ימני נוסף וכקשר, אלונה ברקת מוכנה להשתתף בשכרו אך המספרים עדיין גבוהים עבור הפועל תל אביב, שתצטרך לשלם כ-140 אלף דולר שכר. מול הפועל רעננה ישנם פערים גדולים בנוגע ליואב תומר אך השיחות נמשכות. במועדון רוצים להנחית בקרוב מספר זרים צעירים להתרשמות, כאשר גם אם ירשימו הם יושאלו בשלב זה.

בכירים במועדון אמרו אתמול כי ישנו סיכוי טוב שדני גרופר יימכר במהלך הקיץ לחו"ל, ולוקחים זאת בחשבון, כאשר נעשו שיחות עם נציגיהם של אורי מגבו ואורן ביטון למידה ותתבצע מכירה. גם הפועל באר שבע התעניינה בגרופר, אך לא מוכנה לשלם את הסכום שנדרש תמורתו. במועדון העריכו אתמול כי עד לסוף הקיץ צפוי להימכר לפחות שחקן אחד. על עמנואל בואטנג יש הצעות לקבל בהשאלה עם אופציה בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully