וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמית כהן חתם לעונה אחת

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 20:09

המגן בן ה-22 ששיחק בבני יהודה בעונה החולפת מצטרף בהשאלה, כאשר לבית"ר יש אופציה לרכישה. כהן: "לאורך כל הדרך ראיתי עד כמה המועדון רצה אותי ואני שמח על כך"

תקציר: אוראל גרינפלד וצוות השיפוט הישראלי בדשא לפני המשחק בין הולנד לבין אוסטריה/ספורט1

בית"ר ירושלים מתחזקת: עמית כהן, המגן הימני בן ה-22 ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה, חתם היום (שלישי) בקבוצה מהבירה באמצעות סוכנו ניר קרין. כהן מגיע לקבוצה בהשאלה לעונה אחת, כאשר לבית"ר תהיה אופציית רכישה עבורו בתום העונה.

עמית כהן בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מגיע לבירה. עמית כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

כהן, שינסה להשתלב בהרכב של ארווין קומאן בעונה הקרובה, אמר לאתר הרשמי אחרי החתימה: "אני מרגיש בשל ונחוש להגיע למועדון מפואר כמו בית"ר ירושלים. לאורך כל הדרך ראיתי עד כמה המועדון רצה אותי ואני שמח על כך. אני מודה למאמן ארווין קומאן על הבחירה בי ומתרגש מכך, ורוצה להודות גם להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי".

"מבטיח שאתן את הכל בשביל המועדון ועבור האוהדים. בית"ר ירושלים זה לא סתם מועדון, אלא כזה שאתה חולם להגיע אליו בתור ילד ואני מאושר שהצלחתי לעשות זאת. מעכשיו נתחיל להתכונן ברצינות לעונה. יאללה בית"ר".

כהן (22), שיכול לשחק כמגן וכקשר, גדל במחלקת הנוער של הפועל רעננה, בשורותיה עלה לקבוצה הבוגרת ב-2017. ב-2018/19 שיחק כמושאל בהפועל חדרה, וב-2020 עבר לבני יהודה. בעקבות העסקה, בית"ר ירושלים תרד בשלב זה מדור אלו ואורי מגבו, אלא אם סנטיאגו אוקמפוס יושאל או יימכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully