וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו סיים את תפקידו כמנכ"ל עירוני נס ציונה: "הפכנו לשם דבר בכדורסל"

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 12:03

שחקן העבר (46) ששימש כמנכ"ל הכתומים בשלוש השנים האחרונות והיה חלק מההצלחה והזכייה ביורופקאפ סיים את דרכו אחרי פגישה עם היו"ר יניב מזרחי. בקבוצה יחלו בפגישות על מנת למנות מאמן במקום גרינברג

שחקני עירוני נס ציונה לאחר הזכייה ביורופקאפ/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה עם זעזוע משמעותי. מנכ"ל הקבוצה בשלוש השנים האחרונות מאיר טפירו סיים את דרכו במועדון ויעבור לאתגר הבא בקריירה שלו. טפירו נפגש אמש (שני) עם יו"ר המועדון יניב מזרחי והתבשר שלא ימשיך.

"לא פשוט לסכם תקופה במקום שהפך למשפחה ובית שני עבורי", כתב טפירו באינסטגרם. "עברתי הרבה מועדונים בכדורסל ישראלי, אבל אין ספק שעירוני נס ציונה הוא מועדון ייחודי ומשפחתי שהפך את העיר לקהילה אחת גדולה כתומה ואוהבת כדורסל. אני גאה על כך שבשלוש השנים שלי במועדון, היינו בפלייאוף מדי עונה והקבוצה הפכה לשם דבר בצמרת הכדורסל הישראלי.

"גאוותי הגדולה ביותר, היא ההחלטה אליה דחפתי לשחק במפעל אירופי מדי שנה, למרות לא מעט קשיים בדרך, כשכמובן השיא היה הזכייה המרגשת בגביע היורופקאפ מול אלפי כתומים ביד אליהו. אני מודה לכל אנשי המועדון שנתנו לי את ההזדמנות והאמון להוביל את המערכת המקצועית בשלוש השנים האלו ואני משוכנע שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד".

טפירו (46) פרש ממשחק פעיל בשנת 2016 אחרי קריירה מפוארת ובחירתו לשחקן העשור הראשון של שנות ה-2000. עם פרישתו מונה למאמן מכבי אשדוד, ואחרי עונה אחת עבר להפועל אילת, לא הצליח וסיים את תפקידו בשלב מוקדם של העונה. ביוני 2018 מונה למנכ"ל עירוני נס ציונה כשעם כניסתו לתפקיד החלה הקבוצה לשחק באירופה, כשהעונה היא זוכה בתואר אלופת היורופקאפ.

מאיר טפירו מנכ"ל עירוני נס ציונה. דני מרון
מאיר טפירו/דני מרון

בנס ציונה הולכים לשינוי גדול מאוד הקיץ הנוכחי. המאמן בראד גרינברג לא צפוי להמשיך, כשהיו"ר יניב מזרחי צפוי לערוך השבוע פגישות עם מספר מועמדים לפני שיקבל החלטה על מי שיחליפו. טל דן הוא היחיד שימשיך בוודאות, והצעה הוגשה גם לליאור קררה להאריך את חוזהו. ג'רום מיינסי עזב לאחרונה לליגה היפנית, והזר היחיד שעשוי להמשיך הוא פטריק מילר, כשבין הצדדים קיימים פערים משמעותיים נכון לעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully