וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: חיים גוזלי חוזר לכלוב

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 15:45

הלוחם בן ה-47 יעלה לקרב באוקראינה מול המצרי עבדל אמאם: "כמובן שאעלה עם הדגל למען יראו וייראו, אניף אותו בגאווה על אף האנטישמיות הגואה בעולם, כי אף אחד לא יעצור אותנו"

חיים גוזלי חוזר לכלוב. הלוחם הוותיק יעלה ביום רביעי לקרב המרכזי באירוע של הארגון היפני The Dice Team, שיערוך לראשונה אירוע MMA באוקראינה עם שידור ישיר בטלוויזיה היפנית. הקרב של הלוחם הישראלי בן ה-47 מסקרן במיוחד מפני שמולו יתייצב יריב מצרי בשם עבדל אמאם.

"באטמן הישראלי" נילחם בפעם האחרונה בחודש פברואר בקרב איגרוף ללא כפפות בארצות הברית וניצח בנוקאאוט את יריבו דאז, וכעת גוזלי יחזור למקורות ה-MMA וינסה להשיג ניצחון נוסף.

חיים גוזלי. יחצ,
קרב מיוחד מהרבה בחינות. גוזלי/יחצ

לאורך הקריירה בבלאטור הישראלי הוותיק נילחם במחלקת משקל של 77 ק"ג, בקרב אליפות שערך בביקור הקודם שלו באוקראינה בסוף 2020 הוא נילחם ב-85 ק"ג, בקרב איגרוף ללא כפפות הוא נילחם ב-93 ק"ג, וכעת גוזלי יילחם במחלקת משקל כבד.

בהכרזה על הקרב בחשבון האינסטגרם שלו ציין גוזלי: "כמובן שהקרב מול מתחרה מצרי תופס אצלי משמעות גדולה מאוד , ובמיוחד על רקע התקופה העוינת שלנו כיהודים בעולם. כמובן שאעלה עם הדגל למען יראו וייראו, אניף אותו בגאווה על אף האנטישמיות הגואה בעולם, כי אף אחד לא יעצור אותנו".

לוחם ישראלי נוסף יתחרה באותו האירוע, כאשר רז ברינג הצעיר, שחתם בזמנו בבלאטור לאחר כמה ניצחונות מרשימים באירועים בארץ, יתחרה ב-62 ק"ג מול עבדולקיטי טוג'ובייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully