וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגיש לאבי ריקן הצעה משופרת

21.6.2021 / 6:31

בבירה הגישו לקשר שסיים חוזה במכבי תל אביב הצעה על סך 110 אלף דולר והיא נדחתה בשלב זה כאשר לשחקן הצעות גבוהות בהרבה. סנטיאגו אוקמפוס עשוי להישאר, נמשכים המגעים עם בני יהודה על עמית כהן. הפערים עם דור אלו עדיין גדולים, אורי מגבו מתרחק

תקציר: פורטוגל - ישראל 0:4/ספורט2

בבית"ר ירושלים ימתינו להגעתו של ארווין קומאן לישראל ביום רביעי על מנת לקבל החלטות בנוגע לסגל הקבוצה בעונה הבאה. מי שיש סביבו קונצנזוס מקצועי הוא אבי ריקן, שסביבו היו רוצים קומאן ואוחנה לבנות את הקבוצה. אלא שבינתיים קיימים פערים כספיים בין בית"ר לקשר, כאשר הצעתה של בית"ר עומדת בשלב זה על לא יותר מ-110 אלף דולר בעוד שלריקן יש הצעות גבוהות בהרבה. בית"ר עשויה להגיש הצעה משופרת בימים הקרובים בניסיון לקדם את המו"מ.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. קובי אליהו
ישוב לקבוצת נעוריו? ריקן/קובי אליהו

בנוגע למגינים, המסרים שקיבל סנטיאגו אוקמפוס בימים האחרונים היא כי הוא עשוי להיות חלק מסגל הקבוצה בעונה הקרובה, עדיין לא ברור אם כמגן ראשון או שני. במקביל, בית"ר מנהלת מגעים עם בני יהודה בנוגע למגן עמית כהן, שחתום אצל הכתומים לשלוש שנים נוספות. במידה שבית"ר תיקח עליה את חוזהו, היא תקבל אחוזים מכרטיסו של השחקן. עם דור אלו ואורי מגבו עדיין ישנם פערים, כאשר חתימה של עמית כהן, שמשחק כמגן ימני ושמאלי, עשויה לגרום לויתור על אחד מהשניים. למגבו הצעות מקפריסין, חדרה וייתכן שגם מהפועל תל אביב במידה שדני גרופר יימכר בקרוב לחו"ל.

בנוגע לזרים, עדיין לא ברור אם בית"ר תפתח במו"מ עם אליסון דוס סנטוס או תמתין לבדוק בלמים נוספים. אותם הדברים לגבי לוסיו הברזילאי. בנוגע לטיסה לארה"ב, בבית"ר מחכים לאישורים אחרונים בנוגע לטיסות, שהיה ודרישות הבידוד לפני שתאשר סופית את השתתפותה, כאשר ההערכה במועדון היא כי הטיסה תצא לפועל. בעיה גדולה של בית"ר היא הלחץ במחלקת הנוער בעקבות הקיצוץ בתקציב והקושי לספק למאמנים תנאים בסיסיים להצליח. במועדון מסבירים ליוסי מזרחי וצוות המחלקה כי בשל המצב הכלכלי אין ברירה והמחלקה תתופעל במינימום תקציב בהתאם להכנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully