וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פארליי רוזה סיכם, אדי גוטליב האריך חוזה, דוד קלטינס על הכוונת

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 19:45

שחקן הכנף הברזילאי, שעל ההתעניינות בו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יגיע מהפועל באר שבע. הבלם חתם לשלוש שנים נוספות, ניר דוידוביץ' יצטרף כמאמן שוערים

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

שחקן הכנף הברזילאי, פארליי רוזה, סיכם בהפועל תל אביב לעונה עם אופציה לעונה נוספת. רוזה יחליף את לידור כהן שעזב לליגה התאילנדית וזו תהיה התחנה השנייה שלו בישראל אחרי ששיחק בחודשים האחרונים בהפועל באר שבע. על ההתעניינות של הפועל תל אביב ברוזה, פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

הברזילאי בן ה-27 הגיע לבאר שבע בתחילת פברואר, אבל לא הותיר רושם מיוחד. הוא כבש שני שערים ב-11 משחקים ובבאר שבע החליטו להיפרד ממנו. הוא שיחק מתחילת העונה שעברה עד ינואר בקבוצת פוג'אירה מהליגה באיחוד האמירויות, ואז חתם בבאר שבע. לפני כן לבש גם את מדי פאנתוליקוס וארטומיטוס היווניות, א.א.ק לרנקה ואפולון לימאסול הקפריסאיות וסבסטופול האוקראינית. בשנים 2009-2013 שיחק במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון. הוא שיחק גם בקבוצות מברזיל וערב הסעודית.

שחקן נוסף שבהפועל תל אביב היו רוצים לראות מגיע מהפועל באר שבע, הוא דוד קלטינס. במתחם חודורוב מעריכים את השחקן שיכול לשחק בכמה עמדות, אבל העלויות שלו גבוהות וכרגע מקשות על ביצוע עסקה.

פארליי רוזה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נשאר באדום. פארליי רוזה/דני מרון

מי שנשאר במועדון הוא אדי גוטליב, שחתם על חוזה לשלוש שנים נוספות וימשיך באדום עד 2024. גוטליב בן ה-28, מהבלמים הבכירים בישראל, אמר לאחר החתימה: "אני שמח לקשור את עתידי עם המועדון שכבר מזמן הפך עבורי לבית. יש לי עוד הרבה מה להשיג כאן ואני מקווה שנעשה ביחד התקדמות נוספת גם בעונה הבאה. מודה להנהלה ולצוות המקצועי על האמון. אמשיך לתת את כל כולי במגרש למען הצלחת הקבוצה. יאללה הפועל"

עוד בוואלה!

ליגת העל: כל השינויים של חלון ההעברות, קיץ 2021, עד סגירתו

לכתבה המלאה

אופיר סער על מצבה של בית"ר ירושלים

גם ניר דוידוביץ' צפוי להצטרף להפועל תל אביב בתפקיד מאמן השוערים. דוידוביץ' נפרד היום ממכבי חיפה, שם שימש כמאמן השוערים של הנוער. במקביל הוא עבד כמאמן השוערים של קבוצת הבוגרים של הפועל רעננה. הוא צפוי להחליף את עמי גניש בתפקיד במתחם חודורוב.

בית הדין העליון הודיע שידון בערעור שהגיש מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר, ביום רביעי הקרוב (23.6) בשעה 14:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully