וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תנסה להחזיר לחיים את כרטיס הבית"ריסט

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 13:08

במועדון רוצים להציל את המיזם שהגיע בשיאו ל-14 אלף חברים וירד ל-7,000. אליסון דוס סנטוס ולוסיו מועמדים להצטרף. אלו דורש רכב ודירה, בקבוצה מוכנה רק לרכב

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

בבית"ר ירושלים רוצים ל"החיות" את כרטיס הבית"ריסט, שפעילותו החלה עם התלהבות גדולה מצד הקהל, כאשר נרשמו מעל 14 אלף מנויים, אך בשנתיים האחרונים הכמות ירדה בחצי ל-7,000 בעלי כרטיס, כאשר היו לא מעט תקלות טכניות בתפעול הנושא והתמודדות עם תקלות ותשובות לאוהדים, או כמו שהגדירו זאת בקבוצה: "זה כרטיס שמצריך צוות עבודה ואין כח אדם לזה, חצי בן אדם לא יכול לתפעל הכול, לענות לכל אוהד ולשמר בעלי כרטיס, נעשה חישוב מסלול מחדש".

בבית"ר ירושלים יודעים כי מכירת המנויים לא תהיה פשוטה השנה אך מקווים שלאחר שהקבוצה תתחזק בכמה שחקנים ותעמיד סגל שיוכל לנסות ולהתמודד על מקום בפלייאוף העליון, יימכרו לפחות 5,000. ללא קשר, במועדון ימשיכו לעבוד על תכנית קיצוץ לשחקנים ובכל שדרת התפעול כדי להצליח לעמוד על הרגליים בעונה הבאה, אך בשלב הזה הסיכוי שהשחקנים יסכימו לקיצוץ הוא אפסי, וגם אם כן, זה יכול להיות קיצוץ של עד 10%.

אליסון דוס סנטוס שחקן בני יהודה בחימום. אריאל שלום
מועמד להצטרף. דוס סנטוס/אריאל שלום

בתחילת השבוע ישוחחו עם סוכנו של אבי ריקן, מאיר ריפמן, וצפויים להגיש לו הצעה כספית. לריקן ישנן הצעות נוספות, ובהתחשב ביכולות הכלכליות של המועדון המו"מ לא צפוי להיות פשוט. ארווין קומאן צפה בווידאו של אליסון דוס סנטוס, ששיחק בעונה האחרונה בבני יהודה, והוא נמצא בין 3 הבלמים איתם תפתח הקבוצה במו"מ. קומאן אף הבהיר לראשי הקבוצה כי בסכומים 100-120 אלף דולר קשה למצוא בלמים טובים והסיכון גבוה מאוד, כך שיש לבחון אופציה לצרף שחקן הגנה שמכירים אותו וכבר התאקלם בישראל.

מה שמדאיג את בית"ר ירושלים בנוגע לדוס סנטוס אלו הן הפציעות שעבר בעונה האחרונה, שגרמו לכך ששיחק רק ב-16 משחקים של בני יהודה ובאם יוחלט לנסות ולצרפו הנושא ייבדק לעומק. עוד זר המשחק בארץ ששמו עלה על הפרק הוא חלוץ קרית שמונה לוסיו הברזילאי, אך בשני המקרים הקבוצה בודקת אופציות נוספות. בתחילת השבוע ייעשה ניסיון נוסף לקדם את המו"מ עם דור אלו ואורי מגבו, אך בשלב זה ישנן פערים בין הצדדים. נציגיו של אלו דרשו רכב ודירה עברו, בבית"ר ירושלים הסכימו רק לרכב, כאשר גם בנושא השכר ישנם פערים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully